×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سومین رکوردشکنی روزانه تولید روزانه میلگرد فولاد خراسان در سال ۱۴۰۲

رکورد روزانه قبلی نورد فولاد خراسان روز ۲۸ مهرماه در تولید مقطع ۲۰ میلیمتر رقم خورده بود و نیروهای پرتلاش واحد نورد این مجتمع روز دوشنبه موفق به ثبت رکورد تولید ۲ هزار و ۴۶۷ تن میلگرد با مقطع ۲۵ شدند.

در این پیوند، معاون بهره‌برداری مجتمع فولاد خراسان اظهار داشت: شکستن این رکورد روزانه، بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید است.

فضیلتی همچنین با بیان این که رکورد پیشین تولید روزانه میلگرد با مقطع ۲۵، ۳۶ تن ارتقا یافته افزود: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه «مقطع ۲۵ میلیمتر»، با ۲ هزار و ۴۲۱ تن، در شهریورماه سال ۱۳۹۳ ثبت شده بود.

فضیلتی، ضمن تبریک این موفقیت در سال مزین به عنوان «رشد تولید»، از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت (مدیرعامل شرکت) و تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت‌ را به ویژه به تلاشگران واحد نورد فولاد خراسان تبریک گفت.

وی با اشاره به شرایط بسیار مساعد حاکم بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ همچنان استمرار یابد.


-----
----------------