×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت‌های بزرگی همچون فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری در زمینه معدن زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور هستند

به گزارش رویداد جدید به نقل از ایراسین، محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در آیین آغاز عملیات بهره‌برداری آنومالی ۱۱ مجتمع معدنی و صنعتی سپهبد شهید سلیمانی ساغند اردکان گفت: با توجه به اینکه طی دو هفته گذشته برنامه هفتم توسعه در حال پیگیری است؛ تعیین شده که رشد اقتصادی کشور به حدود ۸ درصد برسد. در این زمینه بهره‌وری نیز باید به همین میزان رشد کند که سازمان انرژی اتمی در این زمینه اقدامات خوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: معادن یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان این رشد اقتصادی را محقق کند که شرکت‌های بزرگ نظیر فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری در این زمینه، نقشی اساسی را بازی می‌کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان یزد و شهرستان اردکان دارای ظرفیت‌های خوبی است که باید این ظرفیت‌ها نیز مدنظر قرار گرفته و به همین خاطر، شهرستان و استان، آماده سرمایه‌پذیری در مورد این این پتانسیل‌ها است.

دشتی اردکانی در نهایت گفت: امیدواریم در کنار سرمایه‌گذاری در میدان‌های نفتی و گازی بتوانیم برای سرمایه‌گذاری در معادن نیز با ذیل برنامه هفتم توسعه، اقداماتی را تعریف کنیم.


-----
----------------