×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری رتبه دوم را در گروه ماشین آلات،تجهیزات و صنایع فلزی کسب کرد

بیست‌وششمین همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) با حضور وزیر صمت، وزیر اقتصاد و دارایی، برخی مقامات کشوری و مدیران عامل شرکت های بزرگ کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری ، در این رویداد ملی و ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی ایران ، ۵۰۰ شرکت موثر برگزیده شدند که شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری رتبه دوم را در گروه ماشین آلات،تجهیزات و صنایع فلزی را بدست آورد. سازمان مدیریت صنعتی در ارزیابی نهایی ۱۰۰ شرکت برگزیده را معرفی نمود. مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به نتایج رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران اعلام کرد در سال گذشته ۹۱ درصد صادرات متعلق به ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی بوده است. مصطفی مؤمنی افزود: پیشبرد صنعت و توسعه فضای کسب و کار یکی از وظایف مهم این سازمان است و در کنار آن رویدادهای مختلف را برگزار می‌کند. وی خاطرنشان کرد : بهره‌وری در کشور ارتقا یافته است و این ۱۰۰ شرکت از صنایع مادر و ارز آور هستند، البته پنج شرکت دانش بنیان نیز در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر قرار دارند که اتفاق مبارکی است. 

 رشد اقتصادی مثبتی را تجربه خواهیم کرد سید احسان خاندوزی در این مراسم اظهار داشت: امسال نیز مانند سال گذشته رشد اقتصادی مثبتی را تجربه خواهیم کرد. بر این اساس در ۱۶ فصل رشد متوالی رشد اقتصادی خواهیم داشت. وی افزود: با مرور شاخص های اقتصاد کلان در ۲ سال اخیر مشخص می شود که ما دشواری های خارجی و داخلی در ۶ سال اخیر را پشت سر گذاشتیم؛ دشواری خارجی بخش مهمی است که پا برجاست، اما با سیاست های رییس جمهور که در حوزه توسعه روابط و اقتصاد با کشورهای همسایه صورت گرفته است، شاهد گشایش‌های اقتصادی هستیم. وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در وزارت اقتصاد با کلیدواژه تسهیل و تامین بسیار سر و کار داریم، گفت: از دام رکود و رشد اقتصاد پایین خارج شده ایم و در مسیر بلندمدت قرار گرفته‌ایم برای اینکه تولید ملی و درآمد سرانه ارتقا پیدا کند راه بسیاری در پیش داریم. خاندوزی با بیان اینکه، بازیگران اقتصادی توانسته اند از دام رکود خارج شوند که به خاطر ورود شرکت های دانش بنیان است، گفت: نیازمند همفکری بین بخش دولتی با بخش صنعتی و شرکت های برتر هستیم تا به کیفیت رشد اقتصادی دست یابیم و کالاها قابلیت رقابت پذیری در عرصه بین المللی باشد. وی ادامه داد: برای شرکت های بزرگ اقتصادی تامین انرژی و مالی مهم است که نیازمند تدابیر مشترک هستیم تا اولویت به تولید در مقابل مصرف مورد توجه قرار گیرد .

 شرکت ورق خودرو رتبه ۱۱۵ در بین ۵۰۰ شرکت برتر مدیر روابط عمومی شرکت ورق خودرو بیان کرد :در این همایش سنجش از ابعاد اقتصاد ملی با میزان فروش بر اساس ۳۳ شاخص عملکردی از جمله سودآوری، بهره وری، صادرات،گردش دارایی و… مورد توجه قرار گرفت. میثم یگانگی افزود: سازمان‌مدیریت‌صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه بندی با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایـــه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور بیابند. وی اظهار داشت: شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری، موفق به اخذ رتبه ۱۱۵در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ و موثر شد. شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه است.


-----
----------------