×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شوکا در ساری ۱۰۰ میلیاردی شد…

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرعامل در این آئین با اشاره تغییر رویکرد بیمه البرز به سمت ارائه محصولات جدید وفروش بیمه های خرد به ویژه بیمه های زندگی گفت: در سال جاری بیمه البرز بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان بیمه زندگی شوکا بفروش رسانده که این میزان در مقایسه با آمار ۹۳ میلیارد تومانی سال گذشته حکایت از عزم راسخ مدیریت و شبکه فروش بیمه البرز در توسعه بیمه های زندگی دارد و امروز بیمه البرز را میتوان راهبر صنعت بیمه در ارائه محصولات جدید و موفق دانست.

موسی رضائی عمده دلیل موفقیت بیمه البرز در فروش شوکا را آموزش و توانمند سازی مستمر شبکه فروش دانست و با تاکید بر استمرار آموزش در دیگر محصولات بیمه ای با کیفیت گفت: صداقت شرط اول فروش در بیمه البرز است و شبکه فروش بعنوان عامل اصلی موفقیت طرح شوکا، این مهم را سرلوحه کار خود قرارداده است. 

وی همچنین عملکرد ۹ ماهه ی سال جاری بیمه البرز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با اتخاذ سیاست خروج پورتفوهای زیان ده از شرکت و مدیریت صحیح منابع، بیمه البرز توانست عناوین موثرترین و سود ده ترین شرکت را درصنعت بیمه به خود اختصاص دهد. 

افزایش سهم بیمه های زندگی به ۵۰ درصد و کاهش سهم بیمه های درمان تکمیلی به ۱۴ درصد در شعبه ساری از دیگر مواردی بود که موسی رضایی به آن اشاره کرد و افزود: شعب بیمه البرز در راستای سیاست های هیات مدیره بخوبی گام برداشتند و شعبه ساری نیز بعنوان یکی از شعب موفق توانست فروش شوکا را در این منطقه به ۱۰۰ میلیارد تومان برساند که این موفقیت چشمگیر قابل تحسین است.

مدیرعامل بیمه البرز از کارکنان و نمایندگان شعبه ساری، بهره برداری بیمه ای از ظرفیت های متعدد مازندران را با طراحی محصولات جدید متناسب با هرحوزه همچون بیمه اختصاصی شالی کاران خواستار شد.

 در ادامه این دیدار نعمت حسینی، رییس شعبه ساری هم با ارائه  گزارشی از عملکرد این شعبه و تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه سال ۱۴۰۲ گفت: شعبه ساری در ۹ ماه سال جاری در رشته بیمه های زندگی ۱۱۱ میلیارد تومان و در رشته های دیگر ۱۱۷ میلیارد تومان پورتفوی جذب شرکت کرده است. 

در پایان این دیدار، محمد احمدیان، نقی طاهر، محمد بهمنی و لیلا گودرزی چهار نماینده بیمه البرز و همچنین کارگزاری چتر آرامش بیمه گران بعنوان برترین های فروش شوکا در ساری مورد تقدیر قرار گرفتند.

 شایان ذکر است محمد احمدیان علاوه بر کسب عنوان برتر در فروش شوکا توانسته است رتبه نخست فروش بیمه های حوادث انفرادی در کشور را هم به خود اختصاص دهد.


-----
----------------