×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملکرد قابل قبول بیمه باربری در ۹ ماهه گذشته/ آموزش نمایندگان هدف اصلی سال ۱۴۰۳

روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، هشتاد و یکمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی با حضور ندا اسدی– سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه رازی، برگزار شد.

در این قسمت از برنامه برخط سه‌شنبه‌های پاسخگویی، اسدی گفت: ۹ ماهه ابتدایی سال جاری عملکرد بسیار خوبی در رشته باربری، کشتی و هواپیما به ثبت رسیده است. بررسی‌ها نشان از آن دارد که در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشته باربری رشد ۱۸۰ درصدی، رشته کشتی رشد ۲۲ درصد، رشته هواپیما رشد  ۱۰۲ درصدی و رشته پول رشد ۲۰۳ درصدی را تجربه کرده است.

او تصریح کرد: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که در مدیریت بیمه‌های باربری ضریب خسارت کمتر از ۱۲ درصد است که به تفکیک رشته باربری ضریب خسارت ۱۲ درصد، کشتی کمتر از ۳ درصد، هواپیما کمتر از ۱ درصد و رشته پول ضریب خسارت صفر را دارد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما، در رابطه با برنامه ریزی سه ماهه انتهایی سال بیان کرد: در مدت زمان مدنظر فشردگی کار بسیار زیاد است اما برنامه اصلی رشته باربری شرکت بیمه رازی بر آن است تا تسریع در پاسخگویی، مدیریت ریسک بیمه نامه‌ها و رقابت سالم در بازار با جدیت پیگیری شود.

او در ادامه در رابطه با برنامه سال آینده این مدیریت خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ اهداف مهمی طراحی و برنامه ریزی شده که یکی از این اهداف، رشد ۲ برابری حق بیمه تولیدی به وسیله بیمه نامه‌های خرد با همراهی و همکاری نمایندگان و کارگزاران است، در این مسیر آموزش، افزایش سطح ارتباط با نمایندگان و ارتباطات دوسویه در استان‌ها با شبکه فروش از برنامه‌های عملیاتی دستیابی به اهداف اعلامی است.

اسدی با تاکید بر اینکه مسیر طراحی شده با نگاه ویژه به پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ می‌توان به افزایش سطح همکاری در بنادر کشور با تکیه بر توان نمایندگان و حضور در بازارهای بین المللی اشاره کرد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما، با اشاره به همراهی نمایندگان گفت: شرکت بیمه رازی در استان‌های مختلف تحقیقات بازار را انجام خواهد داد اما نمایندگان باید نیازهای استان خود را بررسی کرده و متناسب با آن بیمه نامه و طرح‌های خاصی را به بیمه گذاران ارائه کنند.

او تاکید کرد: ستاد همواره در کنار نمایندگان خواهد بود اما در حال حاضر، نمایندگان از ظرفیت استان‌های خود آنطور که باید استفاده نمی‌کنند و در این زمینه نیاز است تا نمایندگان با جدیت بیشتری در سطح استانی فعالیت کنند.

اسدی در انتها گفت: بیمه باربری، بیمه بسیار تخصصی است که در زمینه ارائه مشاوره و صدور نیاز به اطلاع و آگاهی خاصی است از این رو بار دیگر به آموزش و ارتقاع سطح دانش فنی تاکید می‌شود و شرکت به دنبال آن است تا نمایندگان در جایگاه یک مشاور بیمه‌ای تحت آموزش‌های تخصصی قرار بگیرند.


-----
----------------