×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عیدی آسوده با بیمه رازی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، در روزهای انتهایی سال ۱۴۰۲ بسته بیمه‌ای مختص ایام انتهایی سال و روزهای نوروز با توجه به نیاز افراد و خانواده‌ها از سوی شرکت بیمه رازی اولین شرکت بخش خصوصی طراحی شده است.

در این طرح بیمه‌ای شرکت بیمه رازی نیاز افراد در مدت زمان مورد نظر را بررسی و چهار بیمه‌نامه را در قالب یک بسته بیمه‌ای به بازار و مخاطبان معرفی کرده است.

در ایام عید نوروز، میزان سفرهای بین شهری افزایش پیدا می‌کند که این موضوع ریسک حوادث مرتبط با فرد و خانواده همچون سرقت و آتش سوزی منزل، حوادث رانندگی، سرقت تلفن همراه و حوادث جانی را به شدت افزایش می‌دهد.

در رابطه با بیمه خودرو می‌توان گفت: این بیمه نامه که برای مدت زمان روزشمار یک ماهه صادر می‌شود حداکثر تا انتهای فروردین ماه اعتبار دارد و نکته قابل توجه آن عدم نیاز به بازدید در مورد بیمه سرقت است.

یکی از مواردی که در بیمه‌نامه‌ بدنه خودرو عامل عدم علاقه افراد به خرید بیمه نامه بدنه است، بازدید از سوی نماینده شرکت‌های بیمه‌ای است که بیمه رازی این موضوع را برای بسته بیمه‌ای نوروز خود رفع کرده و بازدید در بیمه بدنه سرقت وجود ندارد.

اما شاید یکی از مهم‌ترین بیمه‌های سال‌های اخیر را بتوان بیمه تلفن همراه دانست، تلفن همراهی که با افزایش نرخ ارز، قیمتی در حدود ۵۰ میلیون تومان دارد و جبران چنین مبلغی آنچنان ساده نیست.

در طرح نوروزی بیمه رازی، برخلاف بیمه‌نامه‌های صنعت بیمه، پوشش سرقت در نظر گرفته شده و نکته قابل توجه آن است که در این بسته بیمه‌ای دو طرح ثابت در کنار ارائه بیمه نامه بر اساس ارزش واقعی محصول در نظر گرفته شده و این در حالی است که در این بسته بیمه‌ای تلفن‌های کارکرده نیز بیمه خواهد شد.

خوب عید است و سفر، دید و بازدید، پس با این شرایط برای مدتی خانه خالی است و احتمال وقوع حادثه برای خانه وجود دارد، آنچنان نگران نباشید چون بیمه رازی تنها و تنها با ۱۵۰ هزار تومان خانه شما را با شرایط خاص بیمه خواهد کرد.

اما شاید مهمترین بیمه‌نامه این بسته بیمه‌‌ای را بتوان بیمه نامه عمر و حوادث معرفی کرد زیرا ارزشمندترین دارایی هر فرد جان و سلامت اوست که شرکت بیمه رازی برای این مهم تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های صدور به همراه تخفیف ۴۰ درصدی صدور بیمه نامه حوادث انفرادی را در نظر گرفته است.


-----
----------------