×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لزوم حرکت شرکت‌های بیمه‌ای و نمایندگان به سمت کسب ‌کار دیجیتال

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی روز سه شنبه ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در این همایش اظهار کرد: امروزه کمترین همایشی را داریم که با محوریت نمایندگان برگزار شود و این همایش نشان از نگرش خوب موجود در بیمه دی است.

وی با بیان اینکه نمایندگان و بخش فروش هر شرکت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و موضوع فروش کار سختی است افزود: فروش بیمه نامه از جمله کارهای سخت در دنیا است، خط مقدم بخش فروش شرکت‌های بیمه‌ای، نمایندگان آن شرکت هستند و باید به آن‌ها توجه لازم داشت.

پورکیانی با بیان اینکه شعب فروش شرکت ها باید به دنبال بازاریابی نمایندگان خوب باشند گفت: سال‌هاست که به دنبال رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصد در کشور هستیم و تنها راهکار آن تقویت نمایندگان است.

دبیر سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به اینکه تقویت بخش فروش و نمایندگان بسیار مهم است بیان کرد: امروز فضای کسب و کار تغییر کرده و باید خود را با این موضوع تطبیق دهیم و‌ نمایندگان آماده ورود به کسب و کار دیجیتال باشند.

وی ادامه داد: باید کارکنان شرکت‌های بیمه را برای ورود به عرصه دیجیتال آموزش دهیم تا با این کسب و کارهای نوین آشنا باشند.

پورکیانی با اشاره به کمکی که بنیاد شهید می‌تواند برای بیمه دی داشته باشد گفت: پرتفوی بنیاد شهید فرصتی برای بیمه دی است، چراکه دروازه فروش آن از دروازه درمان می‌گذرد؛ رضایت عضو یک خانواده منجر می‌شود تا سایر اعضا نیز به سمت استفاده از این بیمه روند.

دبیر سندیکای بیمه گران ایران افزود: حضور مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی فرصتی برای این شرکت است، چراکه باتوجه به توانمندی ها و تجارب ایشان اتفاقات خوبی برای این شرکت بیمه‌ای پیش خواهد آمد.

گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند.


-----
----------------