×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مجمع سنگ آهن مرکزی ایران بخوبی برگزار شد/ افزایش ۲۰۰ میلیون تنی ذخایر سنگ آهن

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در گفت‌وگو با مرکز روابط عمومی شرکت در حاشیه برگزاری نمایشگاه روایت خدمت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، گفت: خوشبختانه مجمع شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به خوبی برگزارشد و تکالیف مطرح شده در مجمع شرکت هم در موعد مقرر انجام می‌شود.
دکتر سیدحجت کاظمی با بیان اینکه در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به دنبال تکمیل زنجیره فولاد هستیم، گفت: در آینده این شرکت باید تولیدکننده آهن‌اسفنجی، محصولات آهنی و شمش‌های فولادی باشد، اقدامی که در گذشته مورد بی توجهی قرار گرفت و باعث جاماندگی این شرکت از دیگر همردیفان خود شد.
وی گفت: به لحاظ تامین زیرساخت در شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران برای تولید مشکلی نداریم. امور فیزیکی پروژه آهن‌اسفنجی در حال انجام است و تامین مالی این پروژه هم انشاالله به شکل مناسبی انجام می‌گیرد.

کاظمی تصریح‌کرد: تفاهم‌نامه اخیر شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با سازمان انرژی اتمی ایران در حوزه معادن ناریگان سبب شد تا حدود ۲۰۰ میلیون تن سنگ به ذخایر شرکت اضافه شود که وقوع این اتفاق، مورد توجه شرکت‌های دیگر همچون فولاد مبارکه اصفهان و گل‌گهر سیرجان قرار گرفت.


-----
----------------