×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم گرامیداشت هفته بسیج در صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

 این مراسم با تلاوت قرآن و قرائت سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. در ابتدای مراسم مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق دکتر اسلام کریمی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین این مراسم؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت:  جمله امام خمینی (ره ) “بسیج لشکر مخلص خداست” به معنی حضور و آمادگی  بسیجیان و درک درست از شرایط و زمان است. بسیجی یعنی بدون تظاهر، بدون توقع و بی منت به هم نوع خدمت کردن و وظیفه ما کارکنان صندوق خدمت کردن با احترام و بنحو احسن به جامعه ایثارگری (خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگران) است .

وی اظهار داشت: رضایت مندی ۹۷٫۴درصدی ایثارگران، نشانه صادقانه کار کردن و بسیجی بودن شما کارکنان صندوق می باشدکه به نوبه خود از همه شما همکاران ستادی  استانی کمال تشکر و سپاسگذاری دارم. انتظار دارم همچنان با تفکر بسیجی وار  بیشتر به جامعه ایثارگری خدمت کنید .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موذنی ضمن عرض تبریک بمناسبت هفته بسیج، از رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای ناشی از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه سخن گفت و بیان کرد: هفته بسیج یکی از دستاورهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و یادآوری رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها در راه حفظ نظام و انقلاب در برابر دشمنان است.

وی گفت: سوریه، عراق و یمن از بسیج الگو پذیری داشته و به لطف و مدد الهی در جبهه های مقاومت نیز پیشرفت های بزرگی صورت گرفته است. بسیج تصویر واقعی از کشور ما و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته شده که در همه عرصه‌های زندگی و جامعه حاضر و ملموس است.
وی با اشاره به اینکه نیاز امروز ما به تفکر بسیجی یک نیاز حیاتی است، افزود: بسیج یک فرهنگ و یک تفکر بوده و تفکر بسیجی تفکر الهی است. گرامیداشت هفته بسیج یادآوری همان حماسه‌ها و فداکاری‌هاست. .

 در انتها به نفرات برگزیده  مسابقات دارت، تنیس، فوتبال دستی و… که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود جوایزی اهداء شد و این مراسم با اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن موذنی  پایان یافت.


-----
----------------