×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملی ایران تمدید شد

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با هدف ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه و به پاس قدردانی از مشتریان نیک اندیش این بانک در این دوره از قرعه کشی، ۱۳۰۷ فقره کمک هزینه خرید خودرو به ارزش یک میلیارد ریال،۱۳۰۷ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه هر یک به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال برای شرکت کنندگان در قرعه کشی در نظر گرفته شده است.

همچنین در کنار این جوایز ۱۳۰۷فقره کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و ۱۳۰۷ فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و ۱۳۰۷ فقره کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش ۵۰ میلیون ریال  بخش دیگری از جوایز  قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

گفتنی است، فعال بودن حساب و حفظ حداقل موجودی حساب به مدت سه ماه در دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و اعطای جوایز در این دوره از قرعه‌ کشی حساب‌ های قرض‌ الحسنه بانک ملی ایران است.

بر این اساس حداقل موجودی شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران ۵۰۰ هزار ریال است .

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره و بهره‌مندی از جوایز ارزنده آن فقط ۳۱ روز دیگر فرصت دارند برای افتتاح حساب و یا افزایش موجودی به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

مرکز پاسخگویی بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰ آماده پاسخگویی به سوالات هم وطنان عزیز می‌باشد.


-----
----------------