×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نخستین مدیر ارشد فروش بیمه باران منصوب شد

گزارش روابط عمومی، میلاد ساکی که سابقه حضور ۱۰ ساله در عرصه فروش بیمه زندگی را دارد، با حکم مدیرعامل بیمه باران به عنوان مدیر ارشد فروش منصوب شد تا بتواند با توسعه فعالیت‌های خود، گام بزرگی در جهت تحقق اهداف سازمانی و فردی بردارد.

علیرضا هادی در این نشست گفت: از ابتدای تاسیس بیمه باران همواره ارتقای اعضای شبکه فروش از اصلی‌ترین اهداف ما بوده است؛ اکنون نیز با عنایت به سوابق درخشان آقای ساکی و تلاش‌های موثر و سازنده‌ او، فرصت را مغتنم دانستیم تا این هدف را عملی کنیم.

مدیرعامل بیمه باران در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای میلاد ساکی، افزود: انتصاب آقای ساکی، برای سایر اعضای شبکه فروش نویدبخش این است که هیچ تلاش و کوششی در بیمه باران مغفول نخواهد ماند و با تلاش و استمرار و رقابتی سالم، می‌توان به رفیع‌ترین جایگاه‌های این عرصه دست یافت.

بهزاد حسنی، مدیر شبکه فروش نیز تصریح کرد: دستیابی به این موفقیت، جز با جدیت و سختکوشی آقای ساکی محقق نشده است و بررسی کارنامه کاری ایشان نشان از عزم راسخ برای تحقق اهدافشان دارد. بنابراین ضمن عرض تبریک به ایشان، امیدوارم همواره بتوانند در مسیر پیش رو موفق عمل کنند.

ساکی که پیش از ورود به صنعت بیمه در آموزش و پرورش به عنوان آموزگار مشغول به فعالیت بوده، در سال ۱۳۹۲ توسط یکی از همکاران خود با بیمه آشنا شد. او در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت بیمه باران، اعلام کرد با در پیش گرفتن برنامه‌های منسجم و استراتژیک جذب و پرورش نمایندگان بیمه زندگی در قامت مشاوران مالی، تمام توان خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده به کار خواهد بست.

او در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل شبکه فروش در حوزه بیمه‌های زندگی، افزود: اگرچه برخی پلتفرم‌های استارتاپی توانسته‌اند در ترویج و فروش انواع بیمه‌ها موفق عمل کنند، اما به زعم من، همچنان عرضه و فروش بیمه‌های زندگی با حضور نمایندگان میسر خواهد شد.

ساکی تشریح کرد: البته من عقیده دارم نمایندگان باید به سمت مشاور مالی شدن در حرکت باشند و با تعمیق دانش مالی و اقتصادی خود بتوانند اعتماد مشتریان را جلب کنند. اگر فردی به مشاور مالی خود اعتماد داشته باشد، بدون شک تاثیرپذیری بیشتری از پیشنهادات او خواهد داشت.

ساکی در ادامه ورود شرکت‌های بیمه تخصصی به صنعت را اتفاق مبارکی قلمداد کرد و گفت: پیش از این، شرکت‌های بیمه جنرال علاقه‌ای به حضور در مباحث سرمایه‌گذاری نداشتند؛ اما پس از ورود شرکت‌های تخصصی بیمه زندگی و ارائه بیمه‌نامه‌هایی با ماهیت سرمایه‌گذاری، احساس نیاز پیدا کردند که به این بخش وارد شوند و به بیمه‌گزاران سودی بیشتر از سود بانکی تخصیص دهند.

او در پایان، عواملی مانند افزایش جذابیت بیمه‌نامه‌ها، ترویج فرهنگ‌ بیمه زندگی توسط نهادهای دولتی و حمایتی و افزایش دانش نمایندگان را به عنوان فاکتورهای اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه زندگی در جامعه برشمرد.


-----
----------------