×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نخستین هدف ما خدمت به مردم است / تا پایان سال سامانه core banking در بانک مسکن راه‌اندازی می‌شود

به گزارش رویداد جدید به نقل از هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی در بازدید از شعب مرکزی، پردیس و مرکز تجاری کیش با اشاره به تایید و تقدیر رییس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی دولت مردمی از عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن بر همت ، تخصص و ظرفیت این بانک برای پیشبرد طرح تاکید کرد.

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از شعب بانک بر راه‌اندازی سامانه core banking بانک مسکن تا پایان سال خبر داد.

وی ضمن تاکید بر لزوم بازاریابی موثر با رویکردی بانکداری و جذب منابع بیشتر با هدف توانمندسازی برای ایفای تعهدات طرح نهضت ملی و توسعه بانک مسکن برای رسیدن به جایگاه واقعی آن از رایزنی و مذاکره با شرکت‌های بزرگ تجاری در تهران و استان‌ها و امضای تفاهم‌نامه همکاری خبرداد.

دکتر حسینی بااشاره به استقبال بانک مسکن از مشارکت در ساخت واحد‌های مسکونی و خانه‌دار کردن اقشار مختلف به ویژه مناطق کمتر برخوردار گفت: بانک مسکن احداث شهر جدید بندر عباس را بر عهده خواهد گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت ‌های جزیره، خواستار اقدامات نوآورانه، جدید، جذاب، منحصربفرد و متنوع همراه با ارایه مشوق های جذاب برای مشتریان شد و گفت: نخستین هدف ما در بانک مسکن خدمت به مردم است.

در این بازدیدها، روسا و کارکنان شعب کیش، دغدغه ها و مسایل خود را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند و رهنمودها و راهکارهای لازم را دریافت کردند.


-----
----------------