×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نماینده بیمه باران در کاشمر: امنیت بیمه بهترین حافظ سرمایه افراد است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی، به موجب تفاهم‌نامه میان بیمه باران و شهرداری کاشمر، کارکنان شهرداری این شهر تحت پوشش بیمه‌نامه طراوت باران (عمر ساده زمانی) قرار گرفتند.

شایان ذکر است، بیمه طراوت باران، بیمه عمر ساده زمانی است که افراد در ازای پرداخت حق بیمه بسیار اندکی، عزیزان خود را از سرمایه فوت قابل توجهی منتفع کنند.

سمانه شریف نجفی که علی‌رغم سابقه کوتاه‌مدتش در صنعت بیمه کارنامه قابل توجهی از خود برجای گذاشته، با اشاره به مسیر منتهی به امضای این قرارداد گفت: مذاکره با شهرداری کاشمر، در شرایطی آغاز شد که کارکنان این مجموعه تحت پوشش یکی از شرکت‌های باسابقه بیمه بودند. اما طی برگزاری جلسات متعدد با مدیران شهرداری کاشمر و تشریح مزیت‌های رقابتی بیمه باران، با لطف خداوند توانستیم مسیر مذاکرات را به سوی امضای این قرارداد به پیش ببریم.

او در ادامه، به برنامه‌های آتی خود برای ترویج محصولات بیمه باران در شهر کاشمر اشاره کرد و افزود: به عقیده من در شرایط اقتصادی کنونی، محصولات بیمه باران به ویژه بیمه ترنم باران، با ویژگی‌های سرمایه‌گذاری منحصربه‌فرد و امنیت در حفاظت از سرمایه، می‌تواند راهکار ایده‌آلی جهت مدیریت سرمایه افراد جامعه باشد.


-----
----------------