×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نمره قبولی بیمه رازی در توسعه شعب و چرخش استراتژیک نماینده محوری

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در هفته گذشته گزارش شش ماهه عملکرد مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران منتشر شد، گزارشی که مسیر حرکتی این مدیریت و اعضای خانواده آن را طی شش ماهه نخست سالجاری بررسی و تصویر بسیار مناسبی از آینده شرکت بیمه رازی در زمینه چرخش استراتژیک از ستاد محوری به شعبه محوری و نماینده محوری را پیش روی شرکت بیمه رازی قرار می‌دهد.

به همین جهت سرکار خانم یاسمن حمیدی و ماریه گل‌محمدی دو تن از همکاران مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران مهمان سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بودند.

در این قسمت از برنامه سه‌شنبه‌های پاسخگویی که گزارش مدیریت امور شعب تحلیل و بررسی شد، ماریه گل‌محمدی- کارشناس امور نمایندگان و کارگزاران، گفت: در شش ماهه نخست سالجاری در زمینه توسعه شعب و زیرساخت‌های شرکت بیمه رازی، این شرکت به میزان ۳٫۷ درصد از میزان رشد و توسعه شعب کل صنعت بیمه را از آن خود کرده و این در حالی است که سهم پرتفوی بیمه رازی در مدت زمان مذکور ۳٫۱ درصد از کل صنعت بیمه بوده است.

او ادامه داد: پیشی گرفتن درصد توسعه شعب شرکت از سهم پرتفو، بیانگر نگاه ویژه بیمه رازی به توسعه شعب، زیرساخت‌ها در راستای ارائه خدمات به‌روز، متفاوت و در لحظه به بیمه‌گذاران و مخاطبان است.

گل‌محمدی تصریح کرد: شرکت بیمه رازی از زمستان سال ۱۳۹۹ مسیر خود را بر مدار پنج چرخش استراتژیک طراحی و پایه ریزی کرده است که مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران با توجه به چرخش استراتژیک شعبه محوری و نماینده محوری مسیر فعلی خود را طراحی و در آن قدم برمی‌دارد.

این عضو خانواده بیمه رازی بیان کرد: شرکت بیمه رازی در حال حاضر دارای ۵۳ شعبه است که سه شعبه در شهر تهران، هفت شعبه تخصصی، پنج شعبه مجازی و ۳۸ شعبه به صورت جنرال در دیگر استان‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند.

همچنین یاسمن حمیدی- کارشناس ارشد امور نمایندگان و کارگزاران، در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مهم شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ جذب نمایندگان با کیفیت است، که در شش ماهه نخست سالجاری ۷۵ نماینده جدید به این خانواده اضافه شده‌اند و در روزهای آینده ۶۰ نماینده جدید عضوی از خانواده بیمه رازی خواهند بود.

او یادآور شد: در حال حاضر شرکت بیمه رازی ۱۳۳۳ نماینده فعال دارد که ۱۱۲۸ نماینده حقیقی، ۹ نماینده حقوقی و ۱۹۶ نماینده عمر(زندگی) به فعالیت می‌پردازند.

حمیدی ادامه داد: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که ۷۸ درصد از نمایندگان بیمه رازی سطح تحصیلی بالاتر از لیسانس دارند و این در حالی است ۵۸ درصد این افراد را خانم‌ها و ۴۲ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند.

این کارشناس خانواده رازی با بیان اینکه جذب نماینده در صنعت بیمه ۱۳ درصد افت داشته است، یادآور شد:  بیمه رازی در جذب نماینده در سالجاری روند قابل توجهی داشته و توانسته جزء ۸ شرکت اول در زمینه جذب نماینده باشد.

حمیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط شعب و نمایندگان در فروش چگونه بوده است، خاطرنشان کرد: شعب در فروش سهم ۲۴ درصدی، نمایندگان ۴۱ درصدی و کارگزاران سهم ۳۴ درصدی را از آن خود کرده‌اند.

این عضو خانواده بیمه رازی همچنین در رابطه با بخش چهارم عملکرد مدیریت خود گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران ارائه بیمه درمان به نمایندگان و والدین آن‌ها بوده که کاملا همسان با بیمه درمان همکاران ستاد و شعب است.

همچنین گل‌محمدی در انتها در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ماحصل این گزارش برای شرکت و نمایندگان چه خواهد بود، تاکید کرد: شرکت بیمه رازی در سال‌های اخیر نقشه راه و اهدافی را طراحی و ترسیم کرده است و این گزارش مشخص خواهد کرد که در کجای راه قرار داریم و چقدر از مسیر اصلی راه پیموده و چه میزان از آن فاصله داریم.


-----
----------------