×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هدف نهایی بیمه رازی، ارائه خدمات بر بستر اینترنت/ رازی جزء بازیگران اصلی رشته مهندسی و انرژی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از سال گذشته به عنوان یکی از مشتریان بزرگ شرکت بیمه رازی به جمع این خانواده اضافه شد و بالاترین خدمات بیمه‌ای را در سراسر کشور از شرکت بیمه رازی دریافت کرد.

حال با گذشت بیش از یک سال از همکاری راه آهن و بیمه رازی، همکاران و مدیران ارشد شرکت بیمه رازی که به صورت مستقیم با این قرارداد سراسری در ارتباط بودند، در گردهمایی مدیران و نمایندگان بیمه راه آهن و مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه رازی به میزبانی شهر مشهد مقدس حضور پیدا کردند.

در این جلسه وهاب جوادی- معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی با تشریح خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه رازی طی قرارداد با راه آهن گفت: شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت توان و تمرکز خود را معطوف به ارائه خدمات به‌روز بر بستر اینترنت قرار داده است.

او ادامه داد: بیمه رازی در کنار ارائه خدمات به مشتریان خرد، توجه ویژه‌ای به مشتریان بزرگ دارد و در این مسیر شرکت بیمه رازی بر آن است تا با ارائه خدمات خاص و تخصصی در رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و زندگی جزء ۵ شرکت برتر صنعت قرار بگیرد.

معاون اجرایی مدیرعامل بیمه رازی یادآور شد: شرکت بیمه رازی از ابتدای سال ۱۴۰۰ با توجه به پنج چرخش استراتژیک مسیر جدیدی را برای خود ترسیم کرده که در بازارهای هدف به ویژه رشته‌های باربری، انرژی، مهندسی و زندگی جایگاه قابل توجهی را از آن خود کرده است و دستاوردهای حوزه انرژی و مهندسی تائیدی بر این ادعا است.


-----
----------------