×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هر چه فاصله مدیران با بدنه شرکت کمتر باشد میتوانیم اعتبار شرکت را بیشتر کنیم

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی ،شریفی در پایانه خسارت شهید بهشتی گفت هدف از سفرهای استانی شنیدن بی واسطه حرف همکاران و مشارکت ایشان در اداره امور شرکت می‌باشد.شریفی افزود کار میدانی کردن احتمال بروز خطا را کاهش میدهد و هر چقدر فاصله مدیرعامل با همکاران کاهش یابد اعتبار شرکت بیشتر می‌شود.
استفاده از سامانه های بروز سیاست محوری شرکت می‌باشد و اگر بخواهیم کسب و کار خودمان را حفظ کنیم باید خودمان را به روز کنیم. از همکاران توقع دارم سیاستهای شرکت را دنبال کنند .همه باید به مردم و به اعضاء محترم مجمع پاسخگو باشیم
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به برگزاری مجمع سال ۱۴۰۱و با اعلام اینکه در سال گذشته سیاست اصلی شرکت پرداخت با کیفیت و سریعتر خسارت بود ادامه داد ما میتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و فراموش نکنیم که احترام به ارباب رجوع یکی از اولویت های اصلی می‌باشد .از همه همکاران عزیز توقع دارم به ارباب رجوع احترام بگذارید.کار مردم را با لب خندان انجام دهید که انها هم با لب خندان از شرکت بیرون بروند.ما مدیون مردم هستیم
گفتنی است در این دیدار همکاران نیز درخواستها و پیشنهادات خود در خصوص مسائل معیشتی و اداری را با مدیرعامل بیمه ایران مطرح نمودند.


-----
----------------