×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت ۳۰هزار فقره وام ازدواج و فرزندآوری توسط بانک مهربانی‌ها

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین متولی قرض‌الحسنه کشور، افزون بر ترویج فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه و کسب موفقیت‌های چشمگیر در شاخص‌های مختلف عملکردی، پرداخت تسهیلات تکلیفی را نیز مد نظر داشته است.

پرداخت وام ازدواج در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور یکی از مهم‌ترین مواردی است که در چارچوب تسهیلات تکلیفی تعریف می‌شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان دی‌ماه بیش از ۲۹هزار و ۷۰۰ فقره وام ازدواج و فرزندآوری به ارزش ۳۷هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال به مشمولان پرداخت کرده است.

این بانک از زمان روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم اقدامات مختلفی انجام داده که بروز و ظهور آن در شاخص‌های مختلف عملکردی این بانک پیداست. از جمله اینکه تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۶ میلیون نفر عبور کرده و این خود نشانه اعتماد بیش از پیش آحاد جامعه به نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور است.

پرداخت بیش از ۳ میلیون فقره وام در طول یک سال و در عین حال بهترین عملکرد از نظر نسبت مطالبات به مصارف در کل شبکه بانکی کشور از دیگر دستاوردهای این بانک در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.


-----
----------------