×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن روز جانباز

متن پیام به شرح زیر می باشد:

شعبان ماه عیدهاو عید ماه‌‏هاست.

شعبان ماه دعا و مناجات با خداست، ماه تهذیب و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است.

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناک آسمان ولایت و امامت که با رحمت ورضوان ، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با نور خورشید امامت و فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی حضرت ابوالفضل العباس(ع)  بزرگ جانباز دشت نینوا، و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

چهارم شعبان به حرمت وجود غیور مردان و زنان صبوری که با الگو گرفتن از جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری را آموخته اند و در دفاع از خاک پاک ایران و ملت عزیز، به افتخار جانبازی نائل شده اند ،  به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

جانبازان، نمونه‌های عینی غیرت و شهامت، شجاعت و فداکاری و دلاوری و پایمردی، علیه استکبار جهانی بوده‌اند.آنان که در حماسه آفرینی های شورانگیز و عشق آفرینشان، بوی خوش شهادت را به کام جان خریدند و رنگ سرخ وصل را دیدند و اینک در آینه روزی که با نام ایشان  رقم خورده، دلاوری ها و ازخودگذشتگی هایشان را پاس می داریم و بر قامت استوارشان سلام می فرستیم.

در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، با اقتدا به ولایت مطلقه فقیه در راه حفظ سرزمین و ارزش‌های این انقلاب جانفشانی نموده و زینت بخش ارزش های انقلابی بوده و رشادت‌ها و حماسه آفرینی آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

بدون تردید امنیت امروز ایران اسلامی نتیجه رشادت‌ها و رادمردی‌های شهدا و جانبازان عزیزی است که با اهداء جسم و جان خود این انقلاب را بیمه کردند و با  ایثار و جانفشانی و  رهایی از هرگونه تعلق و وابستگی، تنها به اعتلای این مرز و بوم می اندیشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی،  روز جانباز را تبریک گفنه و  توفیقات روز افزون برای جانبازان عزیز از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمود تبریزی

مدیرعامل


-----
----------------