×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت فرارسیدن روز کارمند

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، متن پیام لطف اله نکوئی به این شرح است :

به نام خدا

مهمترین سرمایه هر سازمان، منابع انسانی است، به گونه ای که حتی پیشرفته ترین سازمان ها در توسعه یافته ترین کشورها نیز با وجود استفاده از تکنولوژی های نوین، همچنان به منابع انسانی خود وابسته اند.

این کارکنان هستند که با فعالیت روزمره خود، برند سازمان را تقویت می کنند و می توانند با ایده پردازی و خلاقیت، ارتقای یک سازمان را رقم بزنند.

با وجود تحولات گسترده ای که در حوزه های سازمانی رخ داده است، همچنان نقش بی بدیل منابع انسانی، بدون جایگزین باقی مانده و هرگز ربات و هوش مصنوعی، نتوانسته و نمی تواند جای خالی کارکنان مسلح به دانش و اخلاق حرفه ای را پر کند.

شرکت بیمه آسماری نیز به عنوان یک سازمان جوان، چابک و پیشتاز در عرصه بیمه گری، با استفاده از نیروی انسانی توانا و کارآزموده، موفق شده است در مدتی کوتاه، سهم قابل توجهی از بازار بیمه گری را از آن خود کند. گرچه نقش شبکه فروش در این پیشرفت غیرقابل انکار است، اما کارکنان ستادی شرکت نیز با پشتیبانی از آنها، نقشی محوری در این حرکت ایفا کرده اند.

اکنون که روز کارمند فرا رسیده است، بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک این روز، از همه کارکنان شرکت قدردانی کرده و از خدای متعال برای آنها بهروزی و سلامت آرزو کنم.


-----
----------------