×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت روز بیمه

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

۱۳ آذر ماه فرا رسید و آوازه «بیمه» در سراسر کشور طنین انداز شد.

ثبت یک روز از تقویم هر سال به نام صنعتی پیشرو که به همه مردم پیام «آرامش» می دهد، ابتکاری بسیار زیبا، درخور توجه و مهم بوده است. بیمه‌گران نیز وظیفه دارند با صیانت از این صنعت توانا،  قابلیت‌ها و خدمات بیمه ای را برای عموم تشریح کرده و سهم این کالای ارزشمند را در همه ابعاد زندگی  هم‌میهنان افزایش دهند.

زندگی در دنیای کنونی، بدون بیمه، بسیار پرمخاطره است، بنابراین باید از همه روش‌ها برای افزایش ظرفیت‌های صنعت بیمه و آشنایی جامعه با آن کمک گرفته شود. برگزاری همایش بیمه و توسعه و رویدادهایی چون زنگ بیمه و انتشار اخبار و اطلاعات درباره عملکرد بیمه‌گران، می‌تواند سهم به سزایی در آگاه کردن جامعه نسبت به موضوع بیمه داشته باشد.

شرکت بیمه آسماری نیز با تکیه بر تجربه و نیروی انسانی جوان و پویای خود، پیوسته در تلاش است با نوآوری، سهم خود در بازار بیمه کشور را افزایش داده و از فرصت های پیش رو به درستی استفاده کند.

اینجانب با تبریک فرارسیدن روز بیمه به همه فعالان این صنعت به ویژه همکاران و اعضای شبکه فروش شرکت بیمه آسماری، امیدوارم هر چه بیشتر «بیمه» در کشور ما به جایگاه واقعی خود در خدمت‌رسانی برسد، به گونه ای که هیچ خطری بدون پوشش بیمه ای نباشد. تا امنیت و آرامش لازم را برای هم‌میهنان عزیزمان فراهم نماید.


-----
----------------