×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چهارمین دوره المپیاد استعدادیابی دوچرخه سواری با حمایت بیمه ملت به خط پایان رسید

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، با برگزاری چهارمین المپیاد کشوری استعدادیابی نوجوانان دوچرخه سوار کشور که با حمایت بیمه ملت در مشهد مقدس برگزار شد، به برترین ورزشکاران نوجوان کشوری، بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال شخص ثالث با نام «راه سبز ملت» اهدا شد.

چهارمین دوره المپیاد استعدادیابی دوچرخه سواران نوجوان کشور به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان خراسان در دو گروه ۳ روزه مخصوص پسران و دختران متولد سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ در بوستان جنگلی غدیر شهر مقدس مشهد برگزار ‌شد و در پایان این دوره از مسابقات نفرات برتر، مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند و بیمه ملت با اعطای بیمه نامه رایگان مسئولیت مدنی دوچرخه سواران در قبال شخص ثالث، از نفرات برتر این دوره از مسابقات قدردانی کرد.

در این المپیاد، ۳۲ دوچرخه سوار برتر در رده های سنی متولد ۸۶ تا ۸۹ به تفکیک گروه دختران و پسران از استان‌های البرز، فارس، لرستان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، همدان، قزوین، کرمان، گیلان، یزد، اصفهان، کردستان و ایلام به همراه ۳ نفر کادر (شامل سرپرست، مربی و هماهنگ کننده)، بیمه‌نامه رایگان «راه سبز ملت» را از بیمه ملت به عنوان حامی استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری کشور دریافت کردند.

نفرات برتر دوچرخه سوار متولد ۱۳۸۶ به ترتیب مقام اول تا چهارم، در گروه پسران پوریا پسندی(خراسان رضوی)، هیوا تیره (آذربایجان غربی)، مهدی طوطیان(تهران)، محمدحسن اسلامی(کرمان) و در گروه دختران آلاصالح ریاحی(اصفهان)، پرستو آبسالان (آذربایجان شرقی)، درسا رحمانی (کردستان) و ناهید عرب (خراسان جنوبی) بودند.

در رده سنی متولد سال ۱۳۸۷ به ترتیب مقام اول تا چهارم، در گروه پسران مبین مسلم پور(البرز)، طاها قاسم نژاد(فارس)، محمدمهدی مقدسی(لرستان) و مسیحا عطائی‌فر (تهران) و نیز در گروه دختران زهرا زارع (آذربایجان شرقی)، عرفانه جمشیدیان(اصفهان)، سلما سیف (همدان) و آیه رستمی(کرمان) نفرات برتر این رده سنی شدند.

همچنین نفرات برتر دوچرخه سوار متولد ۱۳۸۸ به ترتیب مقام اول تا چهارم، در گروه پسران امیرپوریان کنشلو (البرز)، احمدرضا عبدالهی(گیلان)، بنیامین باقری (فارس) و محمدطاها زارعیان (یزد) و در گروه دختران ناروین زینالی(آذربایجان شرقی)، آنیتا محسنی (کرمان)، فاطمه روزبهانی (همدان) و پرنیا وکیلی (کردستان) مقام برتر کسب کردند.

برترین استعدادهای دوچرخه سوار متولد سال ۱۳۸۹ به ترتیب مقام های اول تا چهارم در گروه پسران؛ علی جهانبانیان (آذربایجان شرقی)، محمدامین دروپود (خراسان رضوی)، آرمان زرینی (همدان) و علی بهرامی (قزوین) و همچنین در گروه دختران رها باجلان (قزوین)، ریحانه عباس‌پور (خراسان رضوی)، ستایش ملکی (همدان) و آیناز ظفرمند (ایلام) برترین نفرات این دوره المپیاد هستند.

بیمه ملت سال گذشته، با طراحی بیمه‌نامه نوآورانه‌ «راه سبز ملت» و دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، این بیمه‌نامه جامع را برای پوشش ریسک‌هایی که دوچرخه‌سواران با آنها روبه‌رو هستند، ارائه کرده است.

بیمه‌نامه راه سبز ملت، با نگاهی ۳۶۰ درجه به ریسک‌های دوچرخه‌سواران و با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و کمک به رونق هرچه بیشتر دوچرخه‌سواری و پاکی مضاعف هوای شهرهای کشورمان ایران، همگام با محصولات بیمه‌ای به روز در جهان، طراحی و برای نخستین بار در ایران همراه با پوشش‌های تکمیلی جذاب از جمله حوادث شخص دوچرخه‌سوار، خسارت وارد به دوچرخه در اثر حادثه تصادف با وسیله نقلیه موتوری، هزینه‌های نقل و انتقال دوچرخه در صورت عدم امکان حرکت دوچرخه ناشی از حادثه و هزینه‌های دفاع و دادرسی ناشی از دعاوی مرتبط با موضوع بیمه‌نامه را پوشش می‌دهد.

دوچرخه‌سواران می‌توانند با مراجعه به آدرس  http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent   نزدیکترین نمایندگی بیمه ملت به محل سکونت یا محل کار خود را یافته و بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث را تهیه کنند.


-----
----------------