×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کسب سود قابل توجه در بانک سینا

بانک سینا در ۳ ماهه به مدد رشد قابل توجه ۸۸ درصدی درآمد حاصل از تسهیلات‌دهی و سپرده‌گذاری به درآمد ده‌هزار و ۲۸۰ میلیاردریالی رسیده است تا عمدتا این رشد سبب افزایش درآمد عملیاتی به میزان ۶۵ درصد شود.
هزینه‌های مالی بانک صفر و هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول نیز تنها ۵۵۰ میلیارد ریال بوده که یکی از پایین‌ترین هزینه‌ها را در این زمینه دارد. بانک سینا درحالی شاهد رشد قابل توجه ۱۴۴ درصدی سود خالص ۳ ماهه می‌باشد که روند رو به رشد وضعیت عملیاتی این بانک در تیرماه نیز ادامه داشته است.
درآمد تسهیلات اعطایی بانک به بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ۴ ماهه افزایش داشته که از این رقم شش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آن تنها برای تیرماه بوده است.
درآمد سپرده‌گذاری بانک هم با رشد یک هزار و ۴۳ میلیارد ریالی در تیرماه به بیش از چهار هزار میلیارد ریال رسیده است.
درآمد اوراق بدهی در پایان ۴ ماهه نخست سال جاری به بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده اما نکته مهم، درآمد کارمزدی بانک سینا است که در تیرماه با شناسایی رقم هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، جمع این درآمدها را به بیش از سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال رسانده است.
بانک سینا در ۳ ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ به جمع درآمد ۲۵ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که در تیرماه، این درآمدها به بیش از ده هزار میلیارد تومان بالغ شده که حاکی از تحولات اساسی در درآمدزایی این بانک است.

منبع: بورس۲۴


-----
----------------