×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گسترش همکاری های فی ما بین بانک ملی ایران و شرکت دخانیات ایران

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که مدیران ارشد بانک و شرکت دخانیات ایران نیز حضور داشتند، با اشاره به تاسیس بانک ملی ایران و شرکت دخانیات ایران در سال ۱۳۰۷ و تبریک فرا رسیدن نود و پنجمین سالروز تاسیس این دو سازمان بزرگ گفت: همکاری این دو سازمان از سال های دور ادامه دارد و امیدواریم با این تفاهم، مسیر تعامل سال های گذشته را پر توان تر طی کنیم.

وی با بیان اینکه صنعت دخانیات در دنیا یکی از صنایع بزرگ و گسترده است، اظهار کرد: برای همکاری با شرکت دخانیات ایران در راستای بهبود و ارتقای کیفیت و تجهیزات آن آمادگی کامل داریم.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه صرافی این بانک نیز امکان تامین نیازهای ارزی شرکت دخانیات ایران را به صورت جامع و ویژه دارد، تاکید نمود: خدمات دیگری چون خدمات بانکی، کیف پول الکترونیک، تامین مالی زنجیره ای و… نیز در راستای این تفاهم ارایه خواهد شد.

همچنین مهدی آشتیانی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران هم با ابراز خرسندی از افزایش سطح همکاری ها و تعاملات با بانک ملی ایران گفت: طبق برآوردها، ۱۵ تا ۲۰  میلیون نفر در کشور درگیر دخانیات بوده و این محصول امروز در سبد خانوار جای دارد. 

وی تصریح کرد: هرچند مصرف سیگار خوشایند نیست اما با توجه به اینکه میزان مصرف سالانه آن به ۸۰ میلیارد نخ در کشور می رسد بنابراین برای حفظ ارزش افزوده این صنعت در داخل باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم که امید است با همکاری با بانک ملی ایران امکان ارتقای این صنعت فراهم شود.


-----
----------------