×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۲۰۷ با موتور TU3 مطابق با الزامات استانداردی است

به گزارش رویداد جدید به نقل از ایکوپرس- در پی درج مطالبی درخصوص ویژگی های محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU3 در رسانه ها، ایران خودرو عنوان کرده، به دلیل  محبوبیت خودرو پژو ۲۰۷، مقرر شد این محصول با موتور TU3 به عنوان محصول پایه در خانواده محصولات پژو ۲۰۷ تعریف و به بازار عرضه شود.
براساس این گزارش، این محصول دارای امکاناتی نظیر سیستم های تهویه اتوماتیک، مالتی مدیا، کروز کنترل، دوربین دید عقب، ترمز جلو دیسکی، چراغ های روز (دی لایت)، سیستم کنترل صوتی روی غربیلک فرمان و آیینه های برقی است.
این خودروساز، با اشاره به مزایای بهره برداری از موتور TU3 بر روی محصولات تولیدی از جمله محصول پژو ۲۰۷ تاکید کرده، در زمینه مصرف سوخت، این موتور کم مصرف ترین موتور خانواده ایران خودرو است و استفاده از این موتور این امکان را می دهد تا طیفی از محصولات با تنوع قوای محرکه در سبد محصولات تولیدی این شرکت  قرار گیرد.
شرکت های خودروساز در دنیا به منظور پاسخ به تقاضای مشتریان، عموما طیف متنوعی از موتورها را متناسب با کلاس ابعادی بر روی یک محصول کالیبره و به بازار عرضه می کنند، با این رویکرد، شرکت پژو نیز طیف متنوعی از موتورها با حجم متفاوت را بر روی خانواده محصولات خود، تولید و به بازار عرضه کرده است.
در همین راستا شرکت ایران خودرو نیز با هدف پوشش طیف گسترده تری از مشتریان، خودروی پرطرفدار و پرتقاضای ۲۰۷ را با موتور TU3 به عنوان یک خودرو کم مصرف تر در سبد محصولات تولیدی خود عرضه کرده است.
موتور TU3 کم حجم ترین موتور ایران خودرو به شمار می رود و با وجود حجم پایین، راندمان مطلوبی دارد.
ایران خودرو تاکید کرده، این محصول یکی از خودروهای جدید تولیدی این خودروساز است که قاعدتا قیمت آن متناسب با تغییرات قیمتی برخی نهاده های تولید تعیین شده است.


-----
----------------