×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تحقق برنامه تولید و رشد ۱۲ درصدی نفلین نسبت به سال قبل

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی مجتمع نفلین سینیت کلیبر، شهداد اسدی سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر عنوان کرد: در سال جاری با تمام جدیت، تلاش خود را بر روی تحقق “جهش تولید با مشارکت مردم” که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده به کار خواهیم گرفت.

اسدی تصریح کرد: اهداف ما در سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های معدن و تولید، انجام عملیات معدن­کاری، بهسازی جاده دسترسی به معدن و بهره­برداری از واحد ۴۰ هزار تنی خواهد بود که این فرآیند سبب افزایش تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت راه اندازی خط تولید به روش تر، توان رقابتی محصول تولیدی در بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت و در این خصوص علیرغم تامین بازار مصرف داخلی حرفی برای گفتن در بازارهای صادراتی خواهیم داشت.

اسدی تاکید کرد: سال گذشته یکی از نقاط قوت مجتمع در حوزه HSE بود که با به صفر رساندن حوادث شغلی سال خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی در پایان گفت: بخش اعظمی از عوامل مخرب زیست محیطی ناشی از مواد باطله موجود در مجتمع را بخاطر مباحث زیست محیطی و گرد و غبار حاصل از آن که از ابتدای راه‌اندازی کارخانه دپو شده بود با استفاده از لایه‌های مناسب خاک و پلاستیک و پوشش‌دهی مناسب، به حداقل رساندیم.


-----
----------------