×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پزشکان تحت پوشش میهن قرار می‌گیرند

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه میهن این خدمت بیمه ای  مسئولیت قصور و خطای پزشک و پیراپزشک، جبران خسارت های فوت و نقص عضو بیمار و سایر هزینه ها و زیان های وارد شده به بیمار را تحت پوشش قرار می‌دهد.
دکتر رضا احمدی مدیر بیمه‌های مسئولیت بیمه میهن، ضمن تأکید بر سطح توانگری یک این مجموعه بیمه‌ای ، خدمت رسانی شایسته به تمامی هم میهنان به خصوص خدمت به جامعه گرانقدر پزشکی و متخصصین  زحمتکش این حوزه را از الویت اصلی برنامه های خود عنوان نمود . 
احمدی یاد آور شد در این بیمه نامه پوشش خسارت های اعلامی زمان بیمه نامه بعد از انقضاء آن تا ۴ سال افزایش و قابل پرداخت می باشد .  
همچنین تخفیفات ۱۰ تا ۳۰ درصدی برای حق بیمه سال بعد قابل ارائه می باشد ‌ .
احمدی ضمن تأکید بر ضرورت و اهمیت اخذ این بیمه نامه با توجه مخاطرات حرفه ای شاغلان بخش های مختلف سلامت کشور خاطر نشان کرد:«این بیمه نامه برای دانشجویان دوره تخصص (رزیدنت ها) هم صادر می گردد.»
بر اساس تعرفه‌های اعلامی بیمه میهن، حداکثر تعرفه بیمه مسئولیت پزشکان، سالیانه ۱۳ میلیون ریال و برای پیراپزشکان ۸ میلیون ریال  در نظر گرفته شده است.
بنا بر اعلام روابط عمومی بیمه میهن، امکان تهیه این بیمه نامه از طریق نمایندگی‌های بیمه میهن در سراسر کشور و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن «آساتو» وجود دارد. ضمن اینکه سازمان‌ها و مجموعه‌های پزشکی در صورت انعقاد تفاهم نامه گروهی این بیمه، میتوانند از مزایای بیشتری استفاده کنند.
تعرفه‌های ۹گانه بیمه مسئولیت پزشکی و پیراپزشکی که توسط بیمه میهن ارائه میشود، در جداول ذیل آمده است.


-----
----------------