×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ آذر , ۱۴۰۴
دعوت بانک ملی ایران از مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی “صیانت از مشتریان” بانک مرکزی

 به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نظرسنجی با هدف دریافت دیدگاه‌ها و ارزیابی مشتریان از عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری در حوزه‌هایی همچون نحوه رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و چگونگی رسیدگی به شکایات طراحی شده و نتایج آن یکی از مبانی اصلی انتخاب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برتر از منظر صیانت از حقوق مشتریان خواهد بود.

این نظرسنجی از تاریخ ۱۹ آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

این طرح، نخستین اقدام یکپارچه در سطح ملی به شمار می‌رود که امکان مشارکت مستقیم آحاد مردم در فرآیند ارزیابی عملکرد شبکه بانکی کشور را فراهم می‌کند.این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام می‌شود و پاسخ‌ها صرفاً به‌صورت تجمیعی و آماری مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

بدیهی است نتایج و یافته‌های این نظرسنجی در سیاست‌گذاری‌های مرتبط با بهبود خدمات، تقویت مشتری‌مداری و صیانت از حقوق مشتریان در شبکه بانکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به لینک زیر در این نظرسنجی ملی که از سوی بانک مرکزی برگزار می‌شود، شرکت کنند:

https://cbi.ir/survey/34083.aspx

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------