
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابطعمومی شرکت بیمه سامان، در این دوره آموزشی که با حضور کارشناسان ۹ شعبه پرداخت خسارت اتومبیل منطقه یک برگزار شد، شرکت کنندگان با موضوعات تخصصی همچون آییننامهها، قوانین و بخشنامههای مرتبط با خسارت اتومبیل، آشنایی با انواع خودرو و قطعات، بررسی خسارتهای مالی و نیز ارزیابی خسارت و خسارتهای بدنی آشنا شدند.
این برنامه آموزشی با هدف ارتقای مهارتهای کارشناسان و افزایش دقت و سرعت در فرآیند رسیدگی به پروندههای خسارت برگزار شد.
شرکت بیمه سامان همواره آموزش مستمر کارکنان و شبکه فروش را یکی از ارکان توسعه و کیفیت خدمات خود میداند و برگزاری اینگونه دورهها را در دستور کار دائمی خود قرار داده است.
https://rooydadejadid.ir/?p=126879