
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، استفاده از ابزار هوش مصنوعی بدون شک میتواند در مسیر بهبود فرآیندهای مختلف ارتباط با مشتری، تجزیه و تحلیل دادهها، پیش بینی نیازهای مشتریان و افزایش بهرهوری نقش آفرین باشد.
بر اساس این گزارش، ابزارهای مبتنی هوش مصنوعی می توانند در ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز توسعه محصولات جدید به کمک بیمه گران بیایند.
با این نگاه، آشنایی کارمندان و نمایندگان فروش شرکت های بیمه ای با کارکردهای هوش مصنوعی از اهمیت بالایی برخوردار است.
آموزش استفاده از هوش مصنوعی به کارکنان این امکان را می دهد که بهترین محصول و خدمات را به مشتریان پیشنهاد داده و از طریق رویکردهای هوشمندانهتر در ارتباط با مشتریان، فرصتهای فروش را بهبود بخشند.
این گزارش حاکیست:شرکتهای بیمه در سراسر دنیا، آموزشهای مختلفی را در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به کارکنان و نمایندگان خود در دستور کار قرار داده اند که ازاین منظر و با تصمیم هیات عامل شرکت بیمه سامان، تهیه وتولید محتوا، آموزش و نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به همراه معرفی درگاه های کاربردی برای کارمندان، نمایندگان و شرکت های تابعه اجرایی شد.
این آموزش به صورت ماهیانه و توسط مدیر فرایندها و بهبود روش ها و مدیر توسعه سرمایه های انسانی شرکت بیمه سامان، پیگیری و اجرایی شده و این روند همچنان ادامه دارد.
https://rooydadejadid.ir/?p=118822