
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه نیروی انسانی در پویایی و کارآمدی شرکت گفت: ترکیب پرسنل بیمه ایران ترکیب خاصی است و در مسیر اصلاح ساختار سازمانی و توسعه کمی و کیفی سرمایه انسانی، نیاز به مساعدت و پشتیبانی جدی وجود دارد.
بیمه ایران یک سازمان انسانمحور و مهارتمحور است و باید نیروی انسانی ماهر و توانمند داشته باشد، چرا که در نگاه بیرونی، هویت سازمانی ما با رفتار، تخصص و کارآمدی کارکنانمان سنجیده میشود.
علی جباری با تأکید بر اینکه سرمایه انسانی، رکن اصلی تحول در شرکتهای خدمات محور است، افزود: تحقق تحول اداری بدون مشارکت و توانمندسازی کارکنان امکانپذیر نیست و ما باید مسیر ارتقای مهارتها، آموزشهای هدفمند و استفاده بهینه از تجربه نیروهای باسابقه را در دستور کار قرار دهیم تا ساختار سازمانی با اقتضائات روز و نیازهای آینده صنعت بیمه همراستا شود.
وی ضمن تأکید بر بر بازنگری در ساختار فعلی، چابکسازی سازمان، بهبود فرآیندها، اصلاح نظام انگیزشی و استقرار نظام ارزیابی عملکرد نوین گفت: محور اصلی این تحول باید مبتنی بر اصول عدالت سازمانی و شایستهسالاری باشد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان با اشاره به نقش این شرکت در اقتصاد ملی گفت: بیمه ایران بهعنوان بزرگترین و قدیمیترین شرکت بیمهای کشور، نقشی فراتر از یک بنگاه اقتصادی دارد و به نوعی سرمایه اجتماعی محسوب میشود. بنابراین اصلاح ساختار اداری و ارتقای نیروی انسانی در آن نهتنها یک ضرورت بنیادین محسوب می شود.
گفتنی است؛ در شورای راهبردی تحول اداری شرکت سهامی بیمه ایران که با حضور روح الله صفریان رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور و جعفر عباسپور رئیس مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد؛ اعضای شورای راهبردی بر تسریع در روند اجرای برنامههای تحول اداری شرکت تأکید کردند.
https://rooydadejadid.ir/?p=126266