رویداد جدید– نشست «کنشگران ارتباطی و رسانه» با حضور معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران، مدیران پیشین و فعلی روابط عمومی منطقه ۹ و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
احمد شهیدیان، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، در این نشست که فضایی دوستانه و خارج از چارچوب رسمی نشستهای خبری داشت، با اشاره به تحولات اخیر کشور گفت: از نهم اسفند ۱۴۰۴، ورق تاریخ ایران برگشت و تمام اتفاقات حتی کوچک زندگی ما تحت تأثیر قرار گرفت؛ نگاهها و امیدها در این سرزمین متفاوت شد.
وی با بیان اینکه عدهای در پی تبدیل این نگاه به یأس و ناامیدی و تضعیف عظمت کشور بودند، افزود: اما به لطف حضور مردم و حمایت اصحاب رسانه، حتی در زمان محدودیتهای اینترنت و حضور، این اقتدار باقی ماند و باشکوهتر از گذشته تداوم یافت.
شهیدیان در ادامه به یاد رهبر شهید اشاره کرد و او را فردی بهغایت ارتباطی، کتابخوان و آگاه به علم روز توصیف نمود و خاطرنشان کرد: ایشان با وجود نگاه کلان به مسائل کشور، در جلسات با رسانهها به نکات ریزی اشاره میکردند که نشان از دقت نظر بالای ایشان داشت.
مدیر روابط عمومی منطقه ۹ همچنین از زحمات احسان بخش، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران، و مدیران سابق روابط عمومی این منطقه که از نقاط مختلف شهر در این نشست حضور یافته بودند، قدردانی کرد.
وی در پایان با اشاره به فعالیتهای بیوقفه روابط عمومی منطقه گفت: علیرغم افزایش فشارهای کاری، تلاش کردیم استحکام فعالیتهای اطلاعرسانی را ادامه دهیم. یکی از اقدامات شاخص، راهاندازی قرارگاه مردمی خاتمالانبیا در میدان آزادی به عنوان یکی از میادین کلیدی تهران است که هر شب با همکاری رادیو فرهنگ و واحد مرکزی خبر به تولید برنامه میپردازد.
https://rooydadejadid.ir/?p=145414









