×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
آغاز عملیات بهسازی معابر و توسعه زیرساخت‌های شهری در منطقه ۱۶ تهران با اجرای طرح «من شهردارم»

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، حسین کاشانی‌پور، شهردار این منطقه با اعلام خبر آغاز عملیات عمرانی در معابر سطح منطقه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان و پاسخگویی به درخواست‌های آنان در قالب طرح «من شهردارم» از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری منطقه است.

️ وی با اشاره به جزئیات اقدامات عمرانی در دست اجرا تصریح کرد: عملیات احداث کانیو جانبی در کوچه «روح‌پروری» واقع در خیابان منتهی به ناحیه ۳ به طول ۲۰۰ متر آغاز شده است. همچنین در راستای ایمن‌سازی مسیر تردد عابران پیاده، عملیات پیاده‌روسازی ضلع غربی خیابان «تقوی»، حدفاصل خیابان شهید سلامت‌بخش تا مسجد، با مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ مترمربع در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

️ کاشانی‌پور در ادامه افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، پروژه پیاده‌روسازی و احداث نهر و جدول در کوچه «اصغرزاده رساف» واقع در ناحیه ۴ با مساحتی در حدود ۵۰۰ مترمربع آغاز گردیده است تا شاهد ارتقای وضعیت سیما و منظر شهری و بهبود سطح خدمات به شهروندان در این نقاط باشیم.

️ شهردار منطقه ۱۶ در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری منطقه با تمام توان در تلاش است تا پروژه‌های تعریف شده در طرح «من شهردارم» را با دقت و سرعت مطلوب به سرانجام برساند تا شاهد رضایت‌مندی هرچه بیشتر ساکنان و بهبود زیرساخت‌های محلات باشیم.

-----
----------------