×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
آیین گرامیداشت «روز جهانی کارگر» در شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه خبری مس‌پرس، در این آیین که با حضور دکتر طالبی استاندار کرمان و مهندس انارکی محمدی نماینده مجلس همراه بود، از کارگران نمونه مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک، سونگون و درآلو تقدیر شد.

مایندگان شورای کارگری مجتمع‌ها در این آیین، به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

رونمایی پوستر فراخوان «کارخوانی»، طرح گردآوری ‌روایت‌های کارگران صنعت مس ایران، از دیگر بخش‌های این آیین بود.

همچنین، در این آیین به‌ پاس همراهی و همدلی با جامعه کارگری، از دکتر سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی مس، توسط نمایندگان کارگری تقدیر شد.

-----
----------------