×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵
تجلیل از تلاشگران حوزه سلامت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ،حامد فتاحی، مدیر HSE شرکت با ابراز رضایت از عملکرد آزمایشگاه، نقش مؤثر و حیاتی این بخش را در حفظ سلامت کارکنان یادآور شد و تاکید کرد که در سال جدید، ارائه خدمات باید با دقت، برنامه‌ریزی و رعایت استانداردهای بالاتر همراه باشد.

در این مراسم رئیس بهداری شرکت نیز حضور یافت و ضمن گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی، از کارکنان به عنوان پیشگامان حوزه سلامت یاد کرد و این روز را فرصتی برای قدردانی از متخصصانی دانست که در خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی و تشخیصی قرار دارند.

-----
----------------