بر اساس این گزارش، در پی وقوع حریق در عرصههای طبیعی اطراف، تیم آتشنشانی پتروشیمی مسجدسلیمان، بلافاصله پس از دریافت پیام کمک، با اعزام تجهیزات و نیروهای متخصص به محل حادثه، دوشادوش نیروهای اداره منابع طبیعی برای مهار و جلوگیری از گسترش آتش وارد عمل شد.
میثم معارفیان، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه وقتی موضوع حفاظت از مراتع و مزارع همشهریان عزیزمان در میان باشد، ما در کنار مردم هستیم و خستگی نمیشناسیم، ایشان در ادامه صبحت های خود اعلام کرد: «تیم آتشنشانی این مجتمع با تاکید و حمایت کامل مدیرعامل شرکت، دکتر شاه اویسی، همواره آمادگی کامل دارد تا در بحرانهای غیرمترقبه، یاریرسان نهادهای مسئول و مردم عزیز منطقه باشد. ما معتقدیم حفظ منابع طبیعی، حفظ آینده همه ماست.»
این اقدامات اثرگذار و حضور بهموقع تیم ایمنی و آتشنشانی پتروشیمی مسجدسلیمان، علاوه بر پیشگیری از بروز خسارتهای گسترده به اراضی کشاورزی و زیستمحیطی منطقه، بار دیگر نشاندهنده تعامل سازنده این صنعت با جامعه پیرامونی و دغدغهمندی مدیریت ارشد و کارکنان آن در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان است.
https://rooydadejadid.ir/?p=146909









