×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳
تقدیر مدیرعامل از خادمین اربعین حسینی

گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، با تسهیل کمیته اربعین بانک و تشرف بیش از ۲۰۰نفر از همکاران به همراه خانواده‌هایشان برای حضور در مراسم اربعین، در نشستی صمیمی دکتر بهاروندی از خادمین زائران کربلای معلی تقدیر و تشکر کرد.
خادمین موکب حضرت ام‌البنین(س)؛ در این مراسم با ذکر خاطره‌های از این سفر معنوی با تاکید بر اینکه اغلب آنها برای نخستین بار به کربلای معلی مشرف شده بودند، به ذکر نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی در مراسم اربعین پرداختند و با ابراز امیدواری برای رفع نواقص و ارائه خدمات بهتر و بیشتر در سالهای آینده، از تمایل برای حضور در این مراسم در سالهای آینده گفتند.

ذکر خاطرات خادمین حرم امام حسین(ع) حال و هوایی معنوی و خاصی به این نشست بخشیده بود.

در این دیدار دکتر بهاروندی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری موکب حضرت ام‌البنین (س) گفت: بدون شک، خدام حسینی که دل در گروی محبت امام حسین (ع) دارند، در پیشگاه خداوند متعال روسفید و سربلند هستند، قطعا اجر و پاداش این خدمات و اعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط خواهد بود.

در ادامه این مراسم، مجتبی پیرهادی معاون مدیرعامل در توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، شهره محمدیاری مدیر توسعه سرمایه انسانی و علیرضا بابایی سرپرست اداره روابط عمومی و تبلیغات، گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده در خصوص این سفر معنوی ارائه کردند.

گفتنی است، در مجموع سیزده نفر از همکاران ستادی بانک در این بازه زمانی بعنوان خادمین داوطلب در کربلای معلی پذیرای زائران بودند.

-----
----------------