گروه : فناوری اطلاعات و ارتباطات
سازمان فرانسوی Sur les bancs de l’école از سال ۲۰۰۸ تمام توان خود را وقف کمک به کودکان مبتلابه ASD و خانواده آنها برای غلبه بر چالشهای آموزشی وزندگی روزمره آنها کرده و در حال حاضر از ۲۰۰ جوان آسیبدیده و عزیزانشان در فرانسه حمایت میکند. برای قدردانی از کار ارزشمند Sur les bancs de l’école، بهتازگی LG SIGNATURE حراج آنلاین خیریه STRONGER TOGETHER (باهم قویتر) را از هشتم تا هجدهم ژولای برای کودکان مبتلابه ASD در پاریس برگزار نمود.
این حراج همچنین همکاری مداوم این برند با Amundi Evian Championship بهعنوان یکی از معتبرترین مسابقات گلف حرفهای زنان را برجسته نمود. Ko Jin-young و Park Sung-hyu دو نفر از گلفبازان برتر جهان و سفیران جهانی LG SIGNATURE، طی این برنامه وقت و گنجینه با ارزششان را برای حمایت از حراج و افزایش آگاهی در زمینه اهداف منتخب برند صرف نمودند. این حراج با توجه به پیشنهادات قیمتی که از سراسر دنیا ارائه میشد، موردتوجه بسیاری قرار گرفت. STRONGER TOGETHER توانست مبلغ قابلتوجه ۱۱۴،۸۲۵ دلار آمریکا را به ارمغان آورد که تمامی آن برای کمک به کودکان تحت تأثیر ASD و خانوادههایشان در اختیار Sur les bancs de l’école قرار میگیرد.
تلویزیون LG SIGNATURE OLED R، یخچال LG SIGNATURE و LG SIGNATURE Wine Cellar عناوین اصلی این حراج را به خود اختصاص دادند. اقلام مشهور دیگری همچون یکشب اقامت Hotel Royal مجلل در Evian Resort، مقر باشکوه Amundi Evian Championship از دیگر گزینههای این حراج بودند.
شرکتکنندگان در این حراج آنلاین همچنین از اینکه فرصتی برای تعامل مجازی با Ko و Park داشتند، بسیار خوشحال بودند. این دو نیز با مهربانی لوازم و لباسهای مورداستفاده در مسابقاتشان را به حراج اهدا کردند. اقلام اختصاصی این حراج هم شامل چوب گلف Epic Flash متعلق به Ko بود که در تور ۲۰۲۰ LPGA مورداستفاده قرارگرفته و همچنین دسته TaylorMade P750 8 متعلق به Park بود که طرفداران گلف احتمالاً آن را از ویدیوی تبلیغاتی TaylorMade که Park با Tiger Woods بازی کرده، به خاطر دارند.
LG SIGNATURE که از سال ۲۰۱۷ بهعنوان اسپانسر رسمی Amundi Evian Championship شناخته میشود، احترام زیادی برای این ارتباط قائل است که میلی طبیعی به هنر و تکنیک بازیکنان برتر این بازی ها است. این برند از زمان شروع همکاری خود هرساله میزبان رویدادهای خاص و فعالیتهای مارکتینگ خود در باشگاه گلف Evian Resort بوده است؛ که از آن جمله میتوان به چالش آشپزی با حضور سرآشپزهای برتر اروپایی، تغییر نام سوراخ هشتم زمین بهعنوان LG SIGNATURE Hole و جوایز لوازمخانگی برای بازیکنانی که بتوانند در ضربه اول این سوارخ را فتح کنند، اشاره نمود.
LG SIGNATURE بهعنوان حامی افتخارآمیز Amundi Evian Championship و Sur les bancs de l’école از همه هوادارانی که در حراج خیریه به سود خانوادههای آسیبدیده از ASD شرکت کردند، سپاسگزاری میکند و این پیام را به جهان میدهد که ما باهم قویتر هستیم، مخصوصاً در این دوران چالشبرانگیز.
https://rooydadejadid.ir/?p=31908