×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر عین‌اللهی با ابراز خرسندی از افتتاح تعدادی از مراکز درمانی تامین‌اجتماعی همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد مسعود امام زمان حضرت مهدی (عج)، گفت: از تلاش‌ها و خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم. تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را برای بیمه‌شدگان به صورت رایگان انجام می‌دهد و کار ارزشمندی در این سازمان انجام می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه خود در سال‌های گذشته در یکی از بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی مسئولیت داشته، گفت: به دلیل همکاری با بخش درمان تأمین‌اجتماعی، با سازمان تأمین‌اجتماعی و حساسیت کار این سازمان و اهمیت خدمات آن آشنایی دارم. موفقیت‌های بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی را تبریک می‌گویم. یکی از اقدامات ارزشمند تأمین‌اجتماعی ارائه خدمات درمانی به جامعه شریف کارگران است.

دکتر عین‌اللهی افزود: حمایت خوبی توسط دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی از تأمین‌اجتماعی و وزارت بهداشت به عمل آمده و پروژه‌های بسیار خوبی به بهره‌برداری رسیده است. خدمات تأمین‌اجتماعی و وزارت بهداشت حاشیه امنیت برای مردم ایجاد می‌کند.

وی همچنین گفت: باید بیمه‌ها تقویت شوند و تنها راهی که از طریق آن می‌شود در حوزه سلامت امنیت ایجاد کنیم و به موفقیت برسیم این است که بیمه‌ها را تقویت کنیم. در همه جای دنیا بیمه‌ها خدمات خوبی برای مردم ایجاد می‌کنند و معتقدم تنها راه ایجاد امنیت و موفقیت در نظام سلامت، تقویت بیمه‌هاست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در قیاس با سنوات قبل، پروژه‌های بهداشتی و درمانی بسیار زیادی در این دولت به بهره‌برداری رسیده‌اند. در وزارت بهداشت ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی را افتتاح کردیم و ۷۷۰۰ تخت دیگر را تا دو ماه آینده افتتاح خواهیم کرد. حدود ۸۵۰ پروژه بهداشتی به نتیجه رسید و افتتاح شد و ۲۰۰۰ پروژه دیگر تا دو ماه ابتدای سال آتی به نتیجه می‌رسد.


-----
----------------