حبیبی معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران عنوان کرد: پنج سال خشکسالی متوالی را پشت سر گذاشتیم و هنوز در خشکسالی هستیم و در استان تهران از خشکسالی خارج نشدیم.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران گفت: ۴۴ درصد منابع آبی در تهران صرف شرب می شود که عدد قابل توجهی است در حالی که در کل کشور این عدد به ۴ تا ۵ درصد می رسد؛ بنابراین صرفه جویی نقش کلیدی برای عبور از شرایط سخت آبی در پایتخت است.









