×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
ایجاد «مسیر سبز» برای طرح‌های مس ضروری است
31 فروردین 1405

نشست مشترک نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با رویکرد هم‌افزایی برای شتاب‌بخشی به پروژه‌های توسعه‌ای و تقویت نقش ملی این صنعت برگزار شد.

از تحول نهادی تا رشد اقتصادی در مس ایران/ مدیران اجرایی، رهبران تحول باشند
29 فروردین 1405

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، تولید کنسانتره به میزان ۳۳۱ هزار تن، استخراج به میزان ۳۵۶ میلیون تن با رشد ۱۰ درصدی، رشد ۱۳ درصدی تولید کنسانتره و افزایش ۴۰ درصدی منابع ریالی و ۳۵ تا ۵۰ درصدی منابع ارزی را جهش هم‌زمان شاخص‌های تولید و مالی دانست و از شتاب پروژه‌های مس در مسیر بهره‌برداری در سال جدید خبر داد.

مدیرعامل جدید موسسه صندوق بازنشستگی مس معرفی شد
23 فروردین 1405

«فرخ فدایی» به‌عنوان مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد.

مرحله دوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» در ورزقان آغاز شد
21 فروردین 1405

مجتمع مس سونگون و شهر ورزقان، میزبان اجرای گام دوم پویش ملی «ریشه در وطن داریم» است، پویشی که با هدف کاشت ۱۵۳هزار نهال به یاد ۱۵۳ شهید مدرسه میناب، نیمه فروردین از شهر سرچشمه آغاز شد تا جلوه‌ای از هم‌بستگی، مسئولیت‌پذیری و امید به آینده‌ای سبزتر را به نمایش بگذارد.

همراهی مسئولان با پویش مردمی «ریشه در وطن داریم»
15 فروردین 1405

جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان همزمان با آغاز پویش مردمی کاشت نهال «ریشه در وطن داریم»، با حضور در شهر سرچشمه، این حرکت را لبیکی عملی به فرمان رهبر معظم انقلاب و گامی مؤثر در مسیر آبادانی و توسعه پایدار کشور دانستند.

نخستین نشست کارگروه بومی‌سازی شرکت ملی مس در سال ۱۴۰۵ برگزار شد
15 فروردین 1405

نخستین نشست کارگروه بومی‌سازی و ساخت داخل شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۵ برگزار شد.

مدیرعامل مس ایران بر ارتقای تاب‌آوری عملیاتی و مدیریت بهینه منابع تاکید کرد
09 فروردین 1405

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید، با تأکید بر شرایط خاص سیاسی و اقتصادی کشور ناشی از جنگ تحمیلی، بر تداوم تولید ازطریق مدیریت بهینه تأمین، منابع مالی و ارتقای تاب‌آوری عملیاتی تأکید کرد.

«موکب شهدای صنعت مس» در کرمان، رفسنجان و شهربابک برپا شد
05 فروردین 1405

شرکت ملی صنایع مس ایران با راه‌اندازی موکب «شهدای صنعت مس» در شهرهای کرمان، رفسنجان و شهربابک، همگام با حضور مردمی در حمایت از وطن، جلوه‌ای از همراهی صنعت با جامعه را به نمایش گذاشته است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع کارکنان مجتمع مس شهربابک حضور یافت
29 اسفند 1404

در آستانه فرارسیدن سال نو و عید سعید فطر، دکتر سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌همراه مهندس محمودی معاون توسعه صنعتی و کنترل تولید، دکتر پورافغان معاون سرمایه انسانی و مهندس محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک، از فرآیند تولید این مجتمع بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مس از کارخانجات اسید و اکسیژن مجتمع مس سرچشمه
15 اسفند 1404

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از کارخانجات اسید و اکسیژن مجتمع مس سرچشمه، روند تولید در این کارخانجات را بررسی کرد.

با تلاش جهادگران عرصه اقتصادی، تولید و توسعه در مس ایران تداوم دارد
15 اسفند 1404

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از مجتمع مس شهربابک، تداوم تولید را مهم‌ترین رسالت جهادگران عرصه اقتصادی در مجتمع‌های این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مس از مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد/ تولید بی‌وقفه ادامه دارد
11 اسفند 1404

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور در جمع کارکنان‌ مجتمع مس سرچشمه، ضمن عرض خداقوت‌ به تلاشگران عرصه پایداری تولید، از بخش‌های مختلف این مجتمع بازدید کرد.

۱۰ شرکت برتر بورس کالا معرفی شدند
08 اسفند 1404

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته پایانی بهمن ماه (منتهی به ۸ اسفند ماه) حدود ۴ میلیون و ۴۲۴ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش بالغ بر ۱۱۳.۷ هزار میلیارد تومان معامله شد. همچنین ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر به بیش از ۵۴.۴ هزار میلیارد تومان رسید.

بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از مجتمع مس دره‌آلو و پایش روند تولید
06 اسفند 1404

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران محلی، از مجتمع مس دره‌آلو بازدید کرد و در جلسه بررسی بهره‌وری و رفع گلوگاه‌های تولید حضور یافت.

واحد سنگ‌شکن کارخانه آهک خاتون‌آباد راه‌اندازی شد
02 اسفند 1404

مدار خردایش، حمل مواد و تجهیزات دانه‌بندی کارخانه آهک خاتون‌آباد به‌عنوان یکی از پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران، با طراحی و بومی‌سازی صددرصدی متخصصان ایرانی به مرحله راه‌اندازی رسید.

بومی‌سازی دستگاه «آنالایزر اشعه ایکس» با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران
01 اسفند 1404

دستگاه آنالایزر اشعه ایکس (X-Ray Analyzer)، برای نخستین بار در کشور توسط یک شرکت دانش‌بنیان داخلی با حمایت و همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران بومی‌سازی شد.

آینده معدن با فناوری است/ حرکت از ماده‌محوری به فناوری‌محوری
28 بهمن 1404

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تشریح رویکردهای آینده‌نگرانه صنعت مس، بر نقش تعیین‌کننده فناوری، دانش و نوآوری در ایجاد ارزش افزوده پایدار و تبدیل ایران به بازیگری اثرگذار در بازار جهانی مس تأکید کرد.

عدالت در پرداخت و ارتقای جبران خدمات کارگران در دستور کار شرکت مس
26 بهمن 1404

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با جمعی از نمایندگان کارگران، با تأکید بر اولویت‌های مدیریتی شرکت در حوزه منابع انسانی، گفت: وجه همت ما در شرکت ملی مس، برقراری عدالت در پرداخت‌ها در همه رده‌های مسئولیتی و ارتقای کیفیت جبران خدمات در سطوح مختلف سازمان است.

ارائه بیش از ۱۰۰۰ خدمت پزشکی در چهاردهمین اردوی جهادی مجتمع مس شهربابک
25 بهمن 1404

چهاردهمین اردوی جهادی درمانی مجتمع مس شهربابک با تمرکز بر مددجویان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیماران خاص برگزار شد و در جریان آن، ۱۰۹۰ خدمت پزشکی رایگان به مراجعان ارائه شد.

تحقق برنامه حفاری سال ۱۴۰۴ و ثبت بالاترین آمار حفاری‌های اکتشافی در سطح کشور
20 بهمن 1404

تحقق برنامه حفاری سال ۱۴۰۴ و ثبت بالاترین آمار حفاری‌های اکتشافی در سطح کشور

تحول نهادی، توسعه زنجیره مس را سرعت می‌بخشد
18 بهمن 1404

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به جایگاه جهانی ذخایر مس ایران، گفت: کشور ما با دارا بودن بیش از ۶۶ میلیون تن ذخایر مس و رتبه ششم جهانی، از ظرفیتی کم‌نظیر برخوردار است که با مدیریت هوشمندانه می‌تواند به رشد اقتصادی و توسعه زنجیره صنعت مس منجر شود.

کرمان باید به استان ارزش‌آفرین معدنی تبدیل شود/ نقش مؤثر شرکت ملی مس در توسعه استان
15 بهمن 1404

استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش در بخش معدن گفت: کرمان باید از یک استان صرفاً معدنی به استانی ارزش‌آفرین در حوزه صنایع معدنی تبدیل شود؛ مسیری که با توسعه صنایع پایین‌دستی، جذب سرمایه‌گذاری و نهادینه‌سازی مسئولیت اجتماعی محقق خواهد شد.

توسعه صنعت مس با جدیت دنبال می‌شود
15 بهمن 1404

رئیس هیات‌عامل ایمیدرو با اشاره به اهداف برنامه هفتم توسعه، سهم عمده شرکت ملی صنایع مس ایران در تحقق ظرفیت‌های تولید و توسعه صنعت مس کشور را تشریح کرد و از حمایت وزارت صمت و ایمیدرو از این مسیر خبر داد.

افتتاح کارخانه تصفیه‌ پساب اسید سرچشمه با حضور وزیر صمت
15 بهمن 1404

پروژه تصفیه‌خانه پساب کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های محیط‌زیستی شرکت ملی صنایع مس ایران، همزمان با دهه فجر و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به افتتاح شد.