در حکمی از سوی دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، جهانگیر رضوی به عنوان مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد.
به گفته دکتر اردشیر سعدمحمدی، این شرکت در شش ماهه نخست امسال تمامی برنامههای توسعهای تولیدی و اقتصادی را مطابق برنامه پیش برده به طوریکه شاهد رشد ۱۱۶ درصدی در فروش، افزایش ۵ درصدی تولید کاتد و آند و رشد ۳۸ درصدی در برنامههای حفاری اکتشافی شد.
مجتمع مس سونگون موفق به ثبت رکوردی جدید و تاریخی در تولید ماهیانه کنسانتره مس، مس محتوی و تناژ خوراک ارسالی از معدن به کارخانه و بازیابی شد.
دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس با حضور در مجتمع مس سونگون و بازدید و بررسی آخرین وضعیت طرحهای توسعه، در جلسه تولید مجتمع مس سونگون نیز حضور یافت.









