مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به شرایط خاص صنعت گاز در سال جاری، بر ضرورت تبدیل تهدیدهای موجود به فرصتی ملی برای مدیریت مصرف و حفظ پایداری شبکه گاز کشور در زمستان پیشرو تأکید کرد.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ضمن بازدید میدانی از پالایشگاههای گاز مجتمع پارس جنوبی، از حضور حماسی همکاران شرکت ملی گاز ایران بهویژه کارکنان این مجتمع در روزهای جنگ تحمیلی سوم به منظور حفظ پایداری جریان گاز کشور تشکر کرد.
طی مراسمی با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، غلامعباس حسینی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه؛ باجه بانک شهر در قلب بزرگترین مجموعه گازی کشور افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از ثبت رکوردی کمنظیر در اجرای زودهنگام و موفقیتآمیز تعمیرات اساسی ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی خبر داد و این دستاورد را نتیجه برنامهریزی دقیق، همت متخصصان داخلی و اتکای کامل به توان تولیدکنندگان ایرانی دانست.
مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایهگذاری ۵ میلیارد دلاری پتروشیمیها برای جمعآوری گازهای مشعل در بالادست و تدوین سند راهبردی مدیریت کاهش مشعلسوزی خبر داد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: روزانه ۷.۸ میلیون مترمکعب گاز اکنون در فلرهای پالایشگاه های گازی پارس جنوبی می سوزد، برنامه ریزی شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این میزان فلرسوزی به ۳ میلیون مترمکعب در روز کاهش یابد.
برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی معرفی و با اهدای تندیسهای نقرهای و برنزی تجلیل شدند
بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از فردا در تهران آغاز می شود، حضوری فعال خواهد داشت و به معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و فعالیتهای خود در این حوزه ها خواهد پرداخت، اما علت حضور بانک در این نمایشگاه چیست؟
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که نوگرایی در این بانک آغاز شده است، گفت: تمرکز بانک ملی ایران در دوره جدید بر بانکداری جامع است، به گونه ای که باید خط تولید محصولات متنوع بانکی برای مشتریان مختلف طراحی و عرضه شود.









