×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
تحقق یک میلیون اتصال فیبر نوری؛ هدف‌گذاری راهبردی مخابرات برای پایتخت در سال ۱۴۰۵
03 خرداد 1405

مهندس جعفر پور از تحقق یک میلیون اتصال فیبر نوری (FTTH) در شهر تهران تا پایان سال ۱۴۰۵، به عنوان اصلی‌ترین هدف استراتژیک و اولویت نخست شرکت مخابرات خبرداد.

پایداری شبکه در شرایط بحرانی، حاصل تلاش جهادی همکاران است
01 خرداد 1405

دکتر زارعیان در آیین تکریم و معارفه مدیر مخابرات البرز با تقدیر از کارکنان و همکاران مخابرات منطقه البرز اظهارداشت: پایداری شبکه در شرایط سخت و بحرانی، حاصل تلاش جهادی کارکنان در تمام سطوح است و مخابرات این منطقه، از مناطق پیشتاز در توسعه ارتباطی در شرایط بحرانی و به عنوان یکی از مهم ترین مناطق زیرساختی در توسعه فیبر نوری کشور مطرح است.

اینترنت پرو روی بستر اینترنت ثابت می‌تواند مشوق توسعه اینترنت ثابت باشد
26 اردیبهشت 1405

معاون شبکه شرکت مخابرات ایران وهمچنین کنشگر حوزه اینترنت با اشاره به وضعیت شبکه ثابت و همراه در کشور نسبت به روند ارائه اینترنت پرو روی شبکه همراه به تنهایی انتقاد کردند. وی تاکید کردند اینترنت پرو که برای نیازهای حرفه‌ای و کسب‌وکارها طراحی شده، باید روی بستر اینترنت ثابت هم ارائه شود؛ زیرا این بستر امکان احراز هویت دقیق‌تر، پایداری بیشتر و توسعه شبکه ثابت را فراهم می‌کند.

مدیریت منابع در مخابرات باید در اولویت باشد
28 اسفند 1404

در جلسه شورای مدیران شرکت مخابرات ایران، مهندس جعفرپور با تبریک سال نو و تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، جمعی از سرداران و مردم عزیزکشورمان، از تلاش کارکنان مخابرات برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی کشور در ایام اخیر قدردانی کرد و گفت در شرایط فعلی مدیریت منابع در همه بخش ها باید در اولویت باشد.

مهندس جعفر پور بر توسعه FTTH و ارتقای آمادگی مدیریت بحران در شرکت مخابرات ایران تأکید کرد
03 اسفند 1404

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم معارفه مهندس لطفی به عنوان مدیر جدید منطقه مخابراتی تهران ، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و ارتقای آمادگی در حوزه مدیریت بحران را دو محور اصلی برنامه‌های اجرایی شرکت اعلام کرد.

بهره‌برداری از ۳۰۵ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در گیلان با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال صورت گرفت
10 دی 1404

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۳۰۵ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

تحقق انقلاب دیجیتال با عبور از ۸۰۰ هزار اتصال فیبر نوری؛ خیز بلند مخابرات برای ۵۰ هزار اتصال هفتگی در سال ۱۴۰۵
30 آذر 1404

مهندس محمد جعفرپور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اعلام عبور شرکت مخابرات ایران از مرز ۸۰۰ هزار اتصال فعال فیبر نوری (FTTH) در حال حاضر، از هدف‌گذاری دستیابی به ۵۰ هزار اتصال در هفته در طول سال ۱۴۰۵ خبر داد.

همزمان با آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران؛ ۷۳ طرح و پروژه بانک در ۲۲ استان با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید
30 آذر 1404

آیین نکوداشت آغاز سی‌امین سالروز فعالیت پست‌بانک ایران، روز دوشنبه اول دی‌ماه ۱۴۰۴ به‌صورت حضوری و ویدئوکنفرانسی در سالن شهید قندی با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ار تباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وزیر ، مدیرعامل پست‌بانک ایران، اعضای هیأت‌مدیره، مدیران ستادی و جمعی از کارکنان و بازنشستگان بانک برگزار و از ۷۳ طرح و پروژه بانک به ارزش ۷ هزار و ۹۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری شد.

بسته های ترافیکی یلدا؛ همراهی مخابرات با لحظه‌های ارتباط و باهم‌بودن
29 آذر 1404

هم‌زمان با فرارسیدن شب یلدا، شرکت مخابرات ایران با هدف تسهیل ارتباطات خانوادگی و پاسخ‌گویی به نیاز کاربران در یکی از پرترافیک‌ترین مناسبت‌های اجتماعی سال، فروش بسته‌های ترافیکی افزایشی اینترنت با حجم‌های ویژه را از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۹ آذرماه تا ساعت ۱۰ صبح شنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۴ در دستور کار قرار داده است.

مخابرات ایران با تکیه بر توان داخلی، پیشران تحول دیجیتال کشور خواهد بود
17 آبان 1404

مهندس محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با برنامه «صف اول» شبکه خبر با تشریح برنامه‌های این شرکت در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور گفت: هدف‌گذاری ما این است که تا پایان دولت چهاردهم، بیش از ۶۰ درصد از توسعه شبکه ملی فیبر نوری کشور به سرانجام برسد.

رکورد سرعت ۶۵۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه در شبکه فیبر نوری مخابرات ایران ثبت شد
13 آبان 1404

در حاشیه کنفرانس ملی مخابرات ایران، رکورد تازه‌ای در سرعت شبکه فیبر نوری کشور ثبت شد.

مخابرات با توسعه فیبرنوری وارد عصر شبکه نسل آینده می‌شود
09 مرداد 1404

دکتر عباسی شاهکوه، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت:: اجرای طرح SWAP یا جایگزینی فیبر با مس، گامی اساسی برای تحقق شبکه نسل آینده است.

مهندس جعفرپور با تقدیر از مخابرات تهران؛ بر شتاب در توسعه فیبرنوری تأکید کرد
23 تیر 1404

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، امروزیکشنبه 22 تیر ماه 1404، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران با اشاره به عملکرد درخشان مخابرات این منطقه در دوران جنگ، بر شتاب‌بخشی به توسعه شبکه فیبرنوری و تقویت همکاری با پیمانکاران تأکید کرد.

برنامه مخابرات توسعه ارتباطات بر بستر فیبر نوری است/ در آینده شبکه مسی جمع‌آوری می‌شود
12 خرداد 1404

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر شتاب در توسعه فیبر نوری با هدف عدالت ارتباطی، جمع‌آوری شبکه مسی و توسعه در مسیر اجرای برنامه هفتم تاکید کرد.

نشست مدیرعامل و معاونین با مدیران هفت منطقه مخابراتی در مشهد مقدس
25 اردیبهشت 1404

همزمان با امضای تفاهم نامه سه حانبه شرکت مخابرات ایران، استانداری و شهرداری مشهد نشست مدیران ستادی و تعدادی از مناطق مخابراتی با حضور مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در مشهد مقدس برگزار شد.

مهندس جعفرپور: معرفی منطقه آزاد اروند به عنوان منطقه نمونه دیجیتالی با گسترش و توسعه فیبرنوری
01 اسفند 1403

تفاهمنامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان با هدف تأمین نیازهای ارتباطی با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه فیبرنوری منعقد و به امضا رسید.

تقدیر وزیر ارتباطات از همراه اول بابت حسن تدبیر در پایه‌گذاری سایت ارتباطی امیرآباد دشتروم
15 دی 1403

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دومین روز متوالی پای سایت‌های توسعه داده شده توسط همراه اول در استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر شد و از حسن تدبیر همراه اول در پایه‌گذاری سایت امیرآباد دشتروم تشکر کرد.

ابر مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات رونمایی شد
04 دی 1403

آیین امضای قراردادها و تفاهم‌نامه‌‌ها و رونمایی از خدمات نوین شرکت مخابرات ایران در حوزه اتصال بیش از یک‌ میلیون فیبر نوری و سرویس ابری، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در بیست پنجمین نمایشگاه ایران‌تلکام برگزار شد.

سود خالص ۲۰۲ میلیارد تومانی «بکام»
22 خرداد 1403

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام) امروز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ و در ساعت ۱۵، با حضور ۷۷.۴ درصدی سهامداران، اعضای هیئت‌مدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت، در استان یزد و در محل آمفی‌تئاتر کارخانه شهید قندی برگزار شده و تخصیص ۱۲۰ ریال سود به ازای هر سهم شرکت «بکام» مورد موافقت مجمع عمومی عادی سالیانه قرار گرفت.

فیبرنوری ایرانسل به استان مرکزی رسید
19 آبان 1402

با امضای تفاهم‌نامه پروژه فیبرنوری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شهرداری اراک و با حضور وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی شبکه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای ایرانسل در این استان آغاز شد.

مدرسه ایرانسل در یاسوج توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شد
26 شهریور 1402

مدرسه ایرانسل در شهر یاسوج، در قالب همایش مدیران مدارس سراسر کشور و توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

ایرانسل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
24 مرداد 1402

ایرانسل موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد.

بازدید وزیر ارتباطات و مهمانان اجلاس وزرای ارتباطات اکو از غرفه ایرانسل
21 تیر 1402

غرفه ایرانسل در نمایشگاه جانبی سومین اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو، از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، وزرا و هیئت عالی رتبه کشورهای عضو اکو، کشورهای منطقه و برخی سازمان‌های بین‌المللی میزبانی کرد.

ارائه جدیدترین دستاوردهای دیجیتال ایرانسل در اجلاس وزیران ارتباطات اکو
20 تیر 1402

سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو با حضور و حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار می‌شود.