مهندس جعفر پور از تحقق یک میلیون اتصال فیبر نوری (FTTH) در شهر تهران تا پایان سال ۱۴۰۵، به عنوان اصلیترین هدف استراتژیک و اولویت نخست شرکت مخابرات خبرداد.
دکتر زارعیان در آیین تکریم و معارفه مدیر مخابرات البرز با تقدیر از کارکنان و همکاران مخابرات منطقه البرز اظهارداشت: پایداری شبکه در شرایط سخت و بحرانی، حاصل تلاش جهادی کارکنان در تمام سطوح است و مخابرات این منطقه، از مناطق پیشتاز در توسعه ارتباطی در شرایط بحرانی و به عنوان یکی از مهم ترین مناطق زیرساختی در توسعه فیبر نوری کشور مطرح است.
معاون شبکه شرکت مخابرات ایران وهمچنین کنشگر حوزه اینترنت با اشاره به وضعیت شبکه ثابت و همراه در کشور نسبت به روند ارائه اینترنت پرو روی شبکه همراه به تنهایی انتقاد کردند. وی تاکید کردند اینترنت پرو که برای نیازهای حرفهای و کسبوکارها طراحی شده، باید روی بستر اینترنت ثابت هم ارائه شود؛ زیرا این بستر امکان احراز هویت دقیقتر، پایداری بیشتر و توسعه شبکه ثابت را فراهم میکند.
در جلسه شورای مدیران شرکت مخابرات ایران، مهندس جعفرپور با تبریک سال نو و تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، جمعی از سرداران و مردم عزیزکشورمان، از تلاش کارکنان مخابرات برای حفظ پایداری شبکه ارتباطی کشور در ایام اخیر قدردانی کرد و گفت در شرایط فعلی مدیریت منابع در همه بخش ها باید در اولویت باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم معارفه مهندس لطفی به عنوان مدیر جدید منطقه مخابراتی تهران ، توسعه زیرساختهای ارتباطی و ارتقای آمادگی در حوزه مدیریت بحران را دو محور اصلی برنامههای اجرایی شرکت اعلام کرد.
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۳۰۵ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال بهطور رسمی به بهرهبرداری رسید.
مهندس محمد جعفرپور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اعلام عبور شرکت مخابرات ایران از مرز ۸۰۰ هزار اتصال فعال فیبر نوری (FTTH) در حال حاضر، از هدفگذاری دستیابی به ۵۰ هزار اتصال در هفته در طول سال ۱۴۰۵ خبر داد.
آیین نکوداشت آغاز سیامین سالروز فعالیت پستبانک ایران، روز دوشنبه اول دیماه ۱۴۰۴ بهصورت حضوری و ویدئوکنفرانسی در سالن شهید قندی با حضور دکتر سید ستار هاشمی وزیر ار تباطات و فناوری اطلاعات و معاونین وزیر ، مدیرعامل پستبانک ایران، اعضای هیأتمدیره، مدیران ستادی و جمعی از کارکنان و بازنشستگان بانک برگزار و از ۷۳ طرح و پروژه بانک به ارزش ۷ هزار و ۹۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری شد.
همزمان با فرارسیدن شب یلدا، شرکت مخابرات ایران با هدف تسهیل ارتباطات خانوادگی و پاسخگویی به نیاز کاربران در یکی از پرترافیکترین مناسبتهای اجتماعی سال، فروش بستههای ترافیکی افزایشی اینترنت با حجمهای ویژه را از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۹ آذرماه تا ساعت ۱۰ صبح شنبه ۶ دیماه ۱۴۰۴ در دستور کار قرار داده است.
مهندس محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفتوگو با برنامه «صف اول» شبکه خبر با تشریح برنامههای این شرکت در توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور گفت: هدفگذاری ما این است که تا پایان دولت چهاردهم، بیش از ۶۰ درصد از توسعه شبکه ملی فیبر نوری کشور به سرانجام برسد.
در حاشیه کنفرانس ملی مخابرات ایران، رکورد تازهای در سرعت شبکه فیبر نوری کشور ثبت شد.
دکتر عباسی شاهکوه، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت:: اجرای طرح SWAP یا جایگزینی فیبر با مس، گامی اساسی برای تحقق شبکه نسل آینده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، امروزیکشنبه 22 تیر ماه 1404، در جمع مدیران مخابرات منطقه تهران با اشاره به عملکرد درخشان مخابرات این منطقه در دوران جنگ، بر شتاببخشی به توسعه شبکه فیبرنوری و تقویت همکاری با پیمانکاران تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر شتاب در توسعه فیبر نوری با هدف عدالت ارتباطی، جمعآوری شبکه مسی و توسعه در مسیر اجرای برنامه هفتم تاکید کرد.
همزمان با امضای تفاهم نامه سه حانبه شرکت مخابرات ایران، استانداری و شهرداری مشهد نشست مدیران ستادی و تعدادی از مناطق مخابراتی با حضور مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت، در مشهد مقدس برگزار شد.
تفاهمنامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان با هدف تأمین نیازهای ارتباطی با توسعه زیرساختهای مخابراتی و شبکه فیبرنوری منعقد و به امضا رسید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دومین روز متوالی پای سایتهای توسعه داده شده توسط همراه اول در استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر شد و از حسن تدبیر همراه اول در پایهگذاری سایت امیرآباد دشتروم تشکر کرد.
آیین امضای قراردادها و تفاهمنامهها و رونمایی از خدمات نوین شرکت مخابرات ایران در حوزه اتصال بیش از یک میلیون فیبر نوری و سرویس ابری، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در بیست پنجمین نمایشگاه ایرانتلکام برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام) امروز سهشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ و در ساعت ۱۵، با حضور ۷۷.۴ درصدی سهامداران، اعضای هیئتمدیره، حسابرس و بازرس قانونی شرکت، در استان یزد و در محل آمفیتئاتر کارخانه شهید قندی برگزار شده و تخصیص ۱۲۰ ریال سود به ازای هر سهم شرکت «بکام» مورد موافقت مجمع عمومی عادی سالیانه قرار گرفت.
با امضای تفاهمنامه پروژه فیبرنوری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شهرداری اراک و با حضور وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی شبکه فیبرنوری منازل و کسبوکارهای ایرانسل در این استان آغاز شد.
مدرسه ایرانسل در شهر یاسوج، در قالب همایش مدیران مدارس سراسر کشور و توسط رئیسجمهوری افتتاح شد.
ایرانسل موافقتنامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات دریافت کرد.
غرفه ایرانسل در نمایشگاه جانبی سومین اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو، از وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات، وزرا و هیئت عالی رتبه کشورهای عضو اکو، کشورهای منطقه و برخی سازمانهای بینالمللی میزبانی کرد.
سومین اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو با حضور و حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برگزار میشود.









