بانک مسکن و شرکت مخابرات ایران با امضای تفاهمنامه، همکاری مشترک و راهبردی خود را برای بهرهگیری از ظرفیتها و توانمندیهای طرفین آغاز کردند.
مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی (شستا) با صدور حکمی مهدی فقیهی را به عنوان سرپرست شرکت خدمات ارتباطی رایتل منصوب کرد.
در جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت گسترش ارتباطات داتک از سودآوری این شرکت وابسته به شستا و روند رو به رشد فعالیتهای آن تقدیر شد.
محمدجعفرپور در گفتوگو با برنامه «تهران ۲۰» شبکه تهران از رایگان شدن نامحدود مکالمات تلفن ثابت به ثابت در سراسر کشور خبر داد و بر ضرورت همکاری بیشتر نهادهای خدمترسان و مدیریت شهری برای تسریع در توسعه زیرساختهای ارتباطی، بهویژه شبکه فیبر نوری، تأکید کرد.
با وقوع زمینلرزه ۵ ریشتری در سرگز استان هرمزگان، خدمات همراه اول در این منطقه بدون وقفه در دسترس مشترکان است و ارتباطات تلفنی و اینترنتی کاربران برقرار میباشد.
نخستین جلسه ستاد مرکزی اربعین شرکت مخابرات ایران با تأکید بر آمادگی کامل زیرساختهای ارتباطی در استانهای مرزی برگزار شد و تأمین نیازهای ارتباطی زائران اربعین در شش استان مرزی کشور بهعنوان اولویت اصلی این شرکت در سال جاری مورد تأکید قرار گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیرعامل و معاونان شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اهمیت کیفیت خدمات در توسعه شبکه فیبر نوری گفت: اولویت اصلی در اجرای این پروژه، رضایت مردم است.
تعدادی از پروژههای توسعه شبکه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در استان آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.
دکتر زارعیان در آیین تکریم و معارفه مدیر مخابرات البرز با تقدیر از کارکنان و همکاران مخابرات منطقه البرز اظهارداشت: پایداری شبکه در شرایط سخت و بحرانی، حاصل تلاش جهادی کارکنان در تمام سطوح است و مخابرات این منطقه، از مناطق پیشتاز در توسعه ارتباطی در شرایط بحرانی و به عنوان یکی از مهم ترین مناطق زیرساختی در توسعه فیبر نوری کشور مطرح است.
مدیرعامل شرکت مخابرات در همایش گرامیداشت روز جهانی ارتباطات با تأکید بر نقش راهبردی این شرکت در توسعه زیرساختهای ارتباطی، از تحقق اهداف کلان مخابرات در گسترش اتصال فیبرنوری و حرکت به سمت تحقق اپراتور سرویس خبر داد و اعلام کرد: تعداد اتصالات فیبرنوری شرکت مخابرات ایران از مرز یک میلیون و ۴۷۳ هزار اتصال عبور کرده است.
در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، و همزمان با تأکید جهانی بر «شریانهای حیاتی دیجیتال» بهعنوان زیربنای تابآوری، توسعه و پایداری جوامع، سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران بر این باور است که ارتباطات، پیشران توسعه پایدار، تقویت اقتصاد دیجیتال، پشتوانه رفاه اجتماعی و افزایش تابآوری ملی است و این اهداف، در گرو زیرساختهای ارتباطی پایدار، امن و در دسترس برای عموم مردم و همه فعالان اقتصادی است.
تامین سرمایه تمدن با پذیرش تعهد پذیرهنویسی اوراق مرابحه «رایتل ۰۶»، فرآیند تامین مالی ۲ هزار میلیارد ریالی شرکت خدمات ارتباطی رایتل را در بازار توافقی فرابورس انجام داد؛ عرضهای که با عاملیت فروش کارگزاری تامین سرمایه تمدن، گامی نوین در جهت حمایت از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور به شمار میرود.
دکتر علی جباری رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از مرکز تماس این شرکت با کارشناسان این بخش گفتوگو کرد و از تلاشهای آنان برای پاسخگویی دقیق، سریع و مسئولانه به درخواستها و پرسشهای مردم قدردانی کرد.
در حاشیه دومین روز از هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پتروپالایش و به منظور همافزایی استراتژیک میان حوزه پولی و بانکی با دنیای ارتباطات و فناوری، تفاهمنامه همکاری میان بانک شهر و شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به امضا رسید.
تفاهمنامه همکاری مشترک میان شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت سرمایهگذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با نظارت شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی در تاریخ ۲۷ بهمنماه ۱۴۰۴، به امضا رسید.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت پتروشیمی فناوران، نخستین قرارداد در حوزه شبکه اختصاصی نسل پنجم تلفن همراه (۵G) در صنعت پتروشیمی کشور را به امضا رساندند.
محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی (شستا) در بازدید از غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کیش، بر نقش راهبردی این اپراتور در توسعه زیرساختهای هوشمند ارتباطی برای صنایع کشور تاکید کرد.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل با تمرکز بر ارائه راهکارهای تحول دیجیتال و هوشمندسازی صنایع در هفتمین نمایشگاه و همایش تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کیش، تازهترین خدمات و فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی خود را معرفی میکند.
همزمان با ایامالله دهه مبارک فجر، پروژه ملی برگردان کابلهای مسی به فیبر نوری با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران در استان ایلام آغاز شد. در همین راستا، ۱۲۱ پروژه مخابراتی با سرمایهگذاری ۳۴۸ میلیارد تومان در سطح استان افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
بخشی از پروژههای توسعه شبکه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در استان هرمزگان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران اجرایی این استان، به بهرهبرداری رسید.
سازمان نظام صنفی رایانهای با صدور اصلاحیهای، ضمن شفافسازی درباره اظهارات اخیر رئیس این سازمان، تأکید میکند که نبود گزارش جامع در یک مقطع زمانی بهمعنای انکار اختلالات نبوده و نصر همواره از مدافعان دسترسی آزاد، پایدار و باکیفیت به اینترنت و پیگیر مطالبات فعالان اقتصاد دیجیتال بوده است.
شرکت خدمات ارتباطی رایتل با هدفپاسخگویی به نیازهای جدید مشترکین برای سهولت دسترسی به اینترنت با قیمت مقرونبهصرفه، اقدام به عرضه انواع مودم روتر بههمراه بستههای آغازین در حجمهای متنوع کرده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، این ایام را نماد استقلال، خودباوری و ایستادگی ملت ایران دانست و بر لزوم تقویت توان داخلی همزمان با توسعه ارتباطات کشور تأکید کرد.
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۳۰۵ پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعات در استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال بهطور رسمی به بهرهبرداری رسید.









