×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
آغاز فروش سرویس‌های جدید اینترنت فیبر نوری (تانوما) در شرکت مخابرات ایران
30 خرداد 1405

شرکت مخابرات ایران از آغاز فروش مجموعه جدیدی از سرویس‌های اینترنت مبتنی بر فیبر نوری (تانوما) خبر داد.

همکاری ۴ همتی بانک مسکن و مخابرات برای توسعه زیرساخت‌های دیجیتال کلید خورد
29 خرداد 1405

بانک مسکن و شرکت مخابرات ایران با امضای تفاهم‌نامه، همکاری مشترک و راهبردی خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین آغاز کردند.

مخابرات فراتر از زیرساخت‌های ارتباطی به بانک‌ها خدمات ارائه می‌دهد
29 خرداد 1405

مدیرعامل مخابرات ایران، گفت: این شرکت علاوه بر ایفای نقش در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی، در بخش زیرساخت‌های پردازشی نیز می‌تواند به بانک‌ها خدمات ارائه کند و در این حوزه فعالیت داشته باشد.

زیرساخت‌های‌مخابراتی، ستون‌فقرات تحول‌دیجیتال نظام‌بانکی‌کشور هستند
26 خرداد 1405

نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران با تأکید بر نقش زیرساخت‌های ارتباطی در توسعه خدمات مالی و بانکی، گفت: شرکت مخابرات ایران آمادگی کامل دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده شبکه ارتباطی و فناوری‌های نوین به‌ویژه هوش مصنوعی، بسترهای مطمئن، پرسرعت و هوشمند را برای تحول دیجیتال نظام بانکی کشور فراهم کند.

توسعه فیبر نوری تهران نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت‌رسان است
23 خرداد 1405

محمدجعفرپور در گفت‌وگو با برنامه «تهران ۲۰» شبکه تهران از رایگان شدن نامحدود مکالمات تلفن ثابت به ثابت در سراسر کشور خبر داد و بر ضرورت همکاری بیشتر نهادهای خدمت‌رسان و مدیریت شهری برای تسریع در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، به‌ویژه شبکه فیبر نوری، تأکید کرد.

با اجرای پروژه «سواپ»، زیرساخت ارتباطی کشور وارد مرحله گذار از کابل‌های مسی فرسوده به شبکه فیبر نوری می‌شود
19 خرداد 1405

بررسی سیر تحول زیرساخت‌های ارتباطی در ایران نشان می‌دهد که معماری شبکه‌های مخابراتی کشور برای حدود یک قرن، وابستگی مطلقی به کابل‌های مسی داشته است.

تعرفه آبونمان تلفن ثابت تغییر کرد / مکالمات ثابت به ثابت خانگی رایگان شد
18 خرداد 1405

با هدف تداوم پایداری شبکه تلفن ثابت، نگهداشت زیرساخت‌های ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات، تعرفه آبونمان تلفن ثابت در بخش‌های مختلف تغییر کرد. همزمان، مکالمات ثابت به ثابت درون‌شهری و بین‌شهری برای مشترکان خانگی رایگان شد. این اقدام در راستای حمایت از مشترکان و افزایش استفاده از خدمات تلفن ثابت اجرا می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری ستاد طرح یکپارچه و هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک شهری کشور و شرکت مخابرات ایران امضا شد
16 خرداد 1405

آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد طرح یکپارچه و هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک شهری کشور و شرکت مخابرات زایران با حضور سردار محمد رویانیان، رئیس هیئت مدیره ستاد طرح یکپارچه و هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک شهری کشور، سردار حسن مومنی جانشین پلیس راهور فراجا، مهندس محمدجعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، دکتر انصاری مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در امور هوشمندسازی، دکتر زارعیان معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.

تأمین زیرساخت‌های ارتباطی در ۶ استان مرزی، اولویت مخابرات برای اربعین ۱۴۰۵
14 خرداد 1405

نخستین جلسه ستاد مرکزی اربعین شرکت مخابرات ایران با تأکید بر آمادگی کامل زیرساخت‌های ارتباطی در استان‌های مرزی برگزار شد و تأمین نیازهای ارتباطی زائران اربعین در شش استان مرزی کشور به‌عنوان اولویت اصلی این شرکت در سال جاری مورد تأکید قرار گرفت.

اولویت در پروژه فیبر نوری، رضایت مردم است
12 خرداد 1405

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیرعامل و معاونان شرکت مخابرات ایران با تأکید بر اهمیت کیفیت خدمات در توسعه شبکه فیبر نوری گفت: اولویت اصلی در اجرای این پروژه، رضایت مردم است.

توسعه فیبر نوری و هوش مصنوعی در اولویت راهبردی دولت چهاردهم است
05 خرداد 1405

سیدستار هاشمی، در نشست مدیران وزارت ارتباطات با تأکید بر اینکه توسعه شبکه فیبر نوری و هوش مصنوعی از اولویت‌های راهبردی این وزارتخانه در دولت چهاردهم است، گفت: با وجود پیچیدگی‌های شرایط موجود، مسیر توسعه فیبر نوری با جدیت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

برقراری کامل اتصال اینترنت بین‌الملل
04 خرداد 1405

به اطلاع تمامی مشترکین سرویس‌های خانگی و تجاری شرکت مخابرات ایران می‌رساند، دسترسی به اینترنت بین‌الملل برای تمامی کاربران این شرکت برقرار شده است.

تحقق یک میلیون اتصال فیبر نوری؛ هدف‌گذاری راهبردی مخابرات برای پایتخت در سال ۱۴۰۵
03 خرداد 1405

مهندس جعفر پور از تحقق یک میلیون اتصال فیبر نوری (FTTH) در شهر تهران تا پایان سال ۱۴۰۵، به عنوان اصلی‌ترین هدف استراتژیک و اولویت نخست شرکت مخابرات خبرداد.

پایداری شبکه در شرایط بحرانی، حاصل تلاش جهادی همکاران است
01 خرداد 1405

دکتر زارعیان در آیین تکریم و معارفه مدیر مخابرات البرز با تقدیر از کارکنان و همکاران مخابرات منطقه البرز اظهارداشت: پایداری شبکه در شرایط سخت و بحرانی، حاصل تلاش جهادی کارکنان در تمام سطوح است و مخابرات این منطقه، از مناطق پیشتاز در توسعه ارتباطی در شرایط بحرانی و به عنوان یکی از مهم ترین مناطق زیرساختی در توسعه فیبر نوری کشور مطرح است.

عبور مخابرات از مرز ۱.۴ میلیون اتصال فیبرنوری/ توسعه زیرساخت دیجیتال کشور با رویکرد اپراتور سرویس
27 اردیبهشت 1405

مدیرعامل شرکت مخابرات در همایش گرامی‌داشت روز جهانی ارتباطات با تأکید بر نقش راهبردی این شرکت در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، از تحقق اهداف کلان مخابرات در گسترش اتصال فیبرنوری و حرکت به سمت تحقق اپراتور سرویس خبر داد و اعلام کرد: تعداد اتصالات فیبرنوری شرکت مخابرات ایران از مرز یک میلیون و ۴۷۳ هزار اتصال عبور کرده است.

برگردان شبکه مس به فیبر نوری، انقلابی در ارتباطات کشور است
27 اردیبهشت 1405

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در دیدار با مدیران شرکت مخابرات ایران، طرح برگردان شبکه مس به فیبر نوری را «یک انقلاب ارتباطی» توصیف کرد و گفت: عبور از مس به فیبر نوری با توجه به مزایای گسترده آن، در شرایط فعلی اقدامی تحول‌آفرین است که توسط شرکت مخابرات ایران به‌خوبی در حال اجراست.

اینترنت پرو ویژه کسب‌وکارها بر بستر ثابت ارائه می شود
27 اردیبهشت 1405

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد: اگرچه هم‌اکنون اینترنت ویژه یا اینترنت پرو از سوی اپراتورها عمدتاً بر بستر همراه ارائه می‌شود، اما این مدل نمی‌تواند پاسخگوی نیاز زیرساختی بسیاری از کسب‌وکارها باشد و راهکار اصلی، ارائه این خدمت بر بستر ارتباطات ثابت، به‌ویژه فیبرنوری است.

اینترنت پرو روی بستر اینترنت ثابت می‌تواند مشوق توسعه اینترنت ثابت باشد
26 اردیبهشت 1405

معاون شبکه شرکت مخابرات ایران وهمچنین کنشگر حوزه اینترنت با اشاره به وضعیت شبکه ثابت و همراه در کشور نسبت به روند ارائه اینترنت پرو روی شبکه همراه به تنهایی انتقاد کردند. وی تاکید کردند اینترنت پرو که برای نیازهای حرفه‌ای و کسب‌وکارها طراحی شده، باید روی بستر اینترنت ثابت هم ارائه شود؛ زیرا این بستر امکان احراز هویت دقیق‌تر، پایداری بیشتر و توسعه شبکه ثابت را فراهم می‌کند.

تصویب برنامه راهبردی با محوریت فیبر نوری و رشد ۵۰ درصدی ظرفیت عملیاتی
20 اردیبهشت 1405

در راستای تحقق اهداف کلان توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور، برنامه جامع راهبردی شرکت مخابرات ایران برای سال جدید، با حضور رئیس هیات‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد، به تصویب رسید. این برنامه، که چشم‌انداز سه‌تا پنج‌ساله شرکت را ترسیم می‌نماید، بر محوریت توسعه گسترده زیرساخت‌های فیبر نوری، ارتقاء کیفی خدمات و تعمیق رضایت‌مندی مشتریان استوار است.

در آیین معارفه مدیرعامل شسکام؛ مهندس جعفرپور بر اجرای کارسنجی و ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی تأکید کرد
18 اردیبهشت 1405

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شسکام با حضور، مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد؛ مراسمی که در کنار معرفی مدیرعامل جدید شسکام، بر ضرورت ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و اجرای پروژه‌های کارسنجی در مجموعه مخابرات کشور نیز تأکید شد.

چرا باید برای تلفنِ استفاده‌ نشده قبض پرداخت کنیم؟
15 اردیبهشت 1405

معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران گفت: از سال ۱۴۰۰ تعرفه تلفن ثابت بر مبنای هزینه تمام‌شده نگهداری یک خط محاسبه می‌شود به این ترتیب اگر کسی بخواهد خط تلفن را داشته و این خط بوق داشته باشد، چه استفاده کند چه استفاده نکند، برای اپراتور هزینه دارد.

برای مشتریان آسیب‌دیده در دوره جنگ، صورتحساب تلفن صادر نمی‌شود
12 اردیبهشت 1405

در راستای حمایت از مشترکان مخابراتی آسیب‌دیده در جنگ رمضان و کاهش فشارهای اقتصادی، شرکت مخابرات ایران اعلام کرد برای مشترکانی که در اثر جنگ، امکان استفاده از خطوط تلفن آن‌ها از بین رفته یا دچار وقفه شده است، هیچ‌گونه درآمد دوره‌ای از جمله آبونمان، باند پهن و سایر خدمات دوره‌ای محاسبه نخواهد شد و صورت‌حسابی برای این دوره‌ها صادر نمی‌شود.

برنامه عملیاتی سه ماهه اول مناطق مخابراتی تهران برای اجرا ابلاغ شد
07 اردیبهشت 1405

تفاهم نامه برنامه‌ عملیاتی سرویس خانگی فیبرنوری مناطق هفتگانه مخابرات منطقه تهران برای سه ماهه اول سال ۱۴۰۵ با امضای مهندس لطفی مدیر مخابرات منطقه تهران و مدیران مناطق هفتگانه طی مراسمی رسمی مبادله شد.

مهندس جعفرپور در آیین تکریم معاون توسعه منابع انسانی؛ تأکید بر عدالت، چابک‌سازی و تقویت تعلق سازمانی
04 اردیبهشت 1405

مهندس جعفرپور در جلسه شورای مدیران‌ مخابرات، ضمن معرفی کمال‌الدین موسی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی، سال جدید را «سال نیروی انسانی و مدیریت منابع در مخابرات» اعلام و تأکید کرد که مجموعه‌ای از برنامه‌های مهم در حوزه سرمایه انسانی تدوین شده که با مدیریت جدید اجرا خواهد شد؛ برنامه‌هایی که بخشی از آن به تغییرات ساختاری و ادغام برخی معاونت‌ها در آینده اختصاص دارد.