مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به شرایط خاص صنعت گاز در سال جاری، بر ضرورت تبدیل تهدیدهای موجود به فرصتی ملی برای مدیریت مصرف و حفظ پایداری شبکه گاز کشور در زمستان پیشرو تأکید کرد.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ضمن بازدید میدانی از پالایشگاههای گاز مجتمع پارس جنوبی، از حضور حماسی همکاران شرکت ملی گاز ایران بهویژه کارکنان این مجتمع در روزهای جنگ تحمیلی سوم به منظور حفظ پایداری جریان گاز کشور تشکر کرد.
وزیر نفت از همراهی کامل مردم با تدابیر جدید سوختگیری از جمله کاهش سقف در شرایط جنگی خبر داد.
طی مراسمی با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر، غلامعباس حسینی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه؛ باجه بانک شهر در قلب بزرگترین مجموعه گازی کشور افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از ثبت رکوردی کمنظیر در اجرای زودهنگام و موفقیتآمیز تعمیرات اساسی ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی خبر داد و این دستاورد را نتیجه برنامهریزی دقیق، همت متخصصان داخلی و اتکای کامل به توان تولیدکنندگان ایرانی دانست.
مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایهگذاری ۵ میلیارد دلاری پتروشیمیها برای جمعآوری گازهای مشعل در بالادست و تدوین سند راهبردی مدیریت کاهش مشعلسوزی خبر داد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: روزانه ۷.۸ میلیون مترمکعب گاز اکنون در فلرهای پالایشگاه های گازی پارس جنوبی می سوزد، برنامه ریزی شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این میزان فلرسوزی به ۳ میلیون مترمکعب در روز کاهش یابد.
مهندس متجلی مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس ، ضمن حضور در غرفه بیمه ایران در پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی ( عسلویه) با بیان اهمیت پروژه های ملی این منطقه ،خواستار تامین پوشش های جامع و تکمیلی پروژه ها و تاسیسات این شرکت توسط بیمه ایران شدند.
برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی معرفی و با اهدای تندیسهای نقرهای و برنزی تجلیل شدند
نمایندگان شرکت های مهندسی و توسعه نفت ایران ، مهندسی و توسعه گاز ایران ، نفت و گاز پارس جنوبی POGC ، فولاد مبارکه اصفهان ، موسسه رده بندی استاندارد ایرانیان ، لوله سازی اهواز ، بازرگانی اریس اوکسین ، فولاد اکسین خوزستان در یک نشست تخصصی و فنی به بررسی فرآیند اجرایی در راستای امکان سنجی تولید آزمایشی ورق های API۵L X۶۵MS محیط ترش در بستر دریا به بحث و تبادل نظر کارشناسی پرداختند.
معاون وزیرصمت و رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه بینالمللی نفت گاز پتروشیمی از آمادگی شرکت های تابعه ایدرو برای ساخت سکوهای فشارافزای گاز در راستای برداشت بهینه گاز منطقه پارس جنوبی خبر داد.
بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از فردا در تهران آغاز می شود، حضوری فعال خواهد داشت و به معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و فعالیتهای خود در این حوزه ها خواهد پرداخت، اما علت حضور بانک در این نمایشگاه چیست؟









