×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه پاسارگاد در کارآفرینی و ایجاد اشتغال دراستان اردبیل رکورد زد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، دکتر نیکزاد، نائب رئیس و نماینده شهرستان های اردبیل ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی، از تلاش های بیمه پاسارگاد به جهت اشتغال زایی در بین جوانان استان قدردانی کرد. استان اردبیل، استانی غیر صنعتی بوده و به همین خاطر ضریب بیکاری خصوصاً در بین جوانان تحصیل کرده بالاتر از میانگین کشوری است.

مسعود سبزچی رئیس شعبه اردبیل در این خصوص اظهار داشت: علیرغم پیش بینی۵۰ درصدی رشد برای شعبه اردبیل، این شعبه در سالی که گذشت ، موفق شد رشد عملکردی خود را به بیش از ۷۳ درصد افزایش دهد و با اجرای برنامه هایی در حوزه مشاوره ها و همکاری هایی که با بانک های رفاه کارگران، کارخانه های صنعتی استان اردبیل، هتل ها، مجتمع های آبدرمانی و گردشگری شروع کرده و قراردادهایی که منعقد شده امیدواریم برای سال جاری این روند رشد را به بیش از ۹۰ درصد برسانیم. این موضوع در حالی اتفاق می افتد که شاخص های ضریب خسارت و ترکیب پرتفوی شعبه نیز بهبود پیدا کرده است.

رئیس شعبه اردبیل خاطر نشان کرد: بازاریابان، نمایندگان، دست اندرکاران سازمان فروش و شعبه های بیمه پاسارگاد در صفوف اول مواجهه با بیمه گذاران و بازار فروش و خصوصاً ظرائف و پیچیدگی های آن قرار دارند به همین دلیل شعبه اردبیل، با برنامه ریزی های منطقی، نوع تعامل مطلوب و حمایت از آنان خصوصاً سازمان های فروش کوشا و همچنین کسب اعتماد مشتریان و مردم در جهت افزایش ضریب نفوذ بیمه در بازار و جامعه، از طریق صدور به موقع بیمه نامه ها و احیاناً پرداخت سریع و واقع گرایانه خسارت های وارده به زیان دیدگان توانسته فضایی پرنشاط و مطمئن در حوزه تحت نظارت خود به وجود آورد.

این امر خود سبب ایجاد انگیزه ای خوب و امیدی شایسته در جوانان تحصیلکرده، مستعد و جویای کار شده به نحوی که هم اکنون حدود ۳۵۰ نفر نماینده فروش دارای کد رسمی در حال فعالیت هستند و تعدادی نیز به مراتب بیش از آن بازاریاب و افراد منتظر برای اخذ کد نمایندگی فروش بیمه های زندگی هستند که  مشغول فعالیت، درآمدزایی برای خود و طی مراحل نهایی اخذ کد می باشند. بنابراین ، این امر باعث تقدیر و تشویق مسئولین استانی و منطقه ای شده است.


-----
----------------