×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کاهش ۹۸ درصدی هزینه‌های مالی بانک ایران زمین در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، بانک ایران زمین در ۱۲ ماه سال ۹۹ در آمدهای کامزدی را ۹۵ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داد.

براساس این گزارش، بانک ایران زمین که با سرمایه ثبت شده چهار هزار میلیارد ریالی و نماد “وزمین” در بازار پایه فرابورس ایران فعال است صورت های مالی ۱۲ ماه منتهی به پایان سال ۱۳۹۹( حسابرسی نشده ) را منتشرکرد.

همچنین، این بانک خصوصی از محل تسهیلات اعطایی چهار هزار و ۵۷۶ میلیاد ریال درآمد شناسایی کرد که نسبت به سال قبل از آن تغییر چندانی نداشته است .علاوه بر آن توانست  ۷۴ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال نیز هزینه بابت سپرده‌های بانکی پرداخت کند.

بانک ایران زمین در بخش درآمدهای کامزدی نیز شاهد رشد ۹۵ درصدی در مقایسه با سال قبل از آن بود. این بانک درسال گذشته ۹۰۵ میلیارد ریال از این محل درآمد داشت که این رقم در سال قبل از آن ۴۶۴ میلیارد ریال بود. 

بر اساس همین گزارش، در بخش سرمایه گذاری های نیز بانک ایران زمین ۱۰ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال سود خالص کسب کرد که این رقم در سال قبل از آن شش هزار و ۵۹۴ میلیارد ریال بود که  رشد ۵۶ درصدی رانشان می دهد. 

گفتنی است در پایان این دوره مالی تسهیلات اعطایی و مطالبات از اشخاص غیر دولتی بانک ایران زمین به ۵۱ هزار و ۲۵۸ میلیارد ریال رسید که نشان دهنده رشد ۴۴ درصدی است. همچنین موجود نقدی با رشد ۲۸ درصدی به رقم چهار هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال رسید که در مجموع دارایی‌های این بانک با رشد ۲۸ درصدی ۴۴۰ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال رسید.


-----
----------------