×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پست بانک ایران میزبان اولین جلسه شورای معاونان توسعه سرمایه انسانی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه شد

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، هادی اصلانزاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع انسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ذکر این مطلب افزود: پست بانک ایران عضوی از خانواده وزارت است و باید از ظرفیت‌هایی که در مجموعه وزارت و حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد در کنار هم استفاده کنیم تا در کنار هم باعث رشد و ترقی یکدیگر شویم. 
اصلانزاده با اشاره به اینکه ظرفیت‌های پست بانک ایران بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: شرکت‌های تابعه در حوزه‌های مختلف کاری خود به طور قطع در قالب تعاملات و تفاهم‌نامه‌های مالی از پست بانک ایران انتظاراتی دارند که پیش از این نیز وجود داشته است. 
وی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بارها تاکید کرده‌اند که باید از ظرفیت‌های پست بانک ایران در قالب برقراری تعاملات مالی استفاده حداکثری شود به عبارت دیگر هم باید منابع مالی شرکت‌های تابعه در پست بانک ایران نگهداری شود و اگر تسهیلاتی نیز به کارکنان پرداخت شود باید از پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت شود.
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع انسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه پست بانک ایران به طور قطع کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه را همانند مشتری عادی نمی‌بیند، گفت: نوع تعامل با شرکت‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متفاوت است و در کنار یکدیگر به سوی یک هم افزایی جدی گام برمی داریم.
اصلانزاده با تاکید بر اینکه امیدوارم در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنیم و قدم‌های مثبتی برای کارکنان در روزهای پایانی سال برداریم، گفت: تلاش کرده ایم تا هم‌افزایی در مجموعه وزارت با تعامل و اشتراک‌گذاری منابع هر یک از شرکت‌های زیرمجموعه، شکل بگیرد، گفت: باید در کنار هم به عنوان یک خانواده قرار داشته باشیم و عملکرد جزیره‌ای نداشته باشیم.
در ادامه این جلسه، بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه برای اولین بار میزبان جلسات شورای معاونان توسعه منابع انسانی شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم و امیدوارم جمع‌بندی مباحث این جلسات برای تمام کارکنان منشا خیر و برکت باشد، گفت:  امیدوارم با هماهنگی‌هایی که در مجموعه وزارت ارتباطات شکل گرفته است، هم افزایی بیش از پیش برای ذی‌نفعان، مشتریان و کسب و کارهایی که در این حوزه کار می کنند شکل بگیرد. 
براساس این گزارش، این جلسه محمود زالی ذیحساب و مدیر کل امور مالی، مرتضی حسینی مدیرکل پشتیبانی، رفاه و امور قراردادهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان توسعه سرمایه انسانی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت حضور داشتند.


-----
----------------