×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بلوبانک، بلوجونیور را برای کودکان ۷ تا ۱۴ ساله رونمایی کرد

بلوبانک که یکی از نئوبانک‌های ایرانی و پیشتاز در عرصه نوآوری بانکی است به تازگی از سرویس جدید خود، به نام «بلوجونیور» رونمایی کرده است. بلوجونیور خدمات بانکی مثل حساب بانکی، کارت بانکی و رمز دوم پویا را زیر نظر والدین در اختیار کودکان ۷ تا ۱۴ ساله قرار می‌دهد تا راهی برای آموزش امور بانکی و اقتصادی به کودکان باشد.     

اگر کاربر بلوبانک هستید و در این بانک حساب کاربری دارید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن بلوجونیور برای فرزندان خود حساب کاربری بسازید. بلوجونیور از دو بخش مخصوص والدین و فرزندان تشکیل شده است. طراحی این اپلیکیشن در عین سادگی بسیار جذاب است و به نوعی طراحی شده تا کودکان هم توانایی کار کردن با آن را داشته باشند و هم از فرم و طراحی آن لذت ببرند.         

این محصول ضمن فراهم کردن استقلال مالی کنترل شده برای فرزندان، مفاهیمی مانند پس‌انداز، پول، تراکنش‌های بانکی و فعالیت‌های اقتصادی را هم به آن‌ها آموزش می‌دهد. با این سرویس، والدین تسلط و کنترل کامل را روی حساب بانکی کودکان خود دارند و می‌توانند تراکنش‌ها و جزئیات مربوط به آن را کنترل کنند.   

بلوبانک، با توجه به این که همواره سعی کرده تا در عرصه نوآوری پیشتاز باشد، برای سرویس جدید خود، طرح جدیدی از کارت بانکی را هم در نظر گرفته است تا این کارت‌ها را حتی در طراحی نیز برای کودکان مناسب‌سازی کند.  

شما می‌توانید بعد از باز کردن حساب در بلوبانک، اپلیکیشن بلوجونیور را نصب، کودک خود را شناسایی هویت کرده و برای او حساب بانکی بسازید. بلوجونیور این امکان را فراهم می‌کند تا برای چهار فرزند حساب بانکی مستقل داشته باشید. توجه داشته باشید که تنها یکی از والدین می‌توانند به حساب فرزند خود دسترسی داشته باشند و دسترسی همزمان دو حساب بانکی به یک حساب بلوجونیور امکان پذیر نیست.   

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.


-----
----------------